Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ این دیدار دوشنبه شب در گروه E جام ملت‌های اروپا در شهر سنت‌پترزبورگ روسیه و با قضاوت «هاتگان اویدیو» از رومانی برگزار شد.

لهستان که از چهره‌های سرشناس‌تری سود می‌برد از ابتدای بازی تلاش خود را برای رسیدن به گل آغاز کرد و اسلواکی هم در ابتدا با اتخاذ روشی تدافعی در پی بسته نگه داشتن خود و سپس استفاده از ضد حملات و ضربات ایستگاهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضدحملات اسلواکی در دقیقه ۱۸ جواب داد و «روبرت ماک» با حرکتی انفرادی خود را به محوطه جریمه حریف رساند  و ضربه او با واکنش ضعیف و اشتباه «چزنی» دروازه‌بان لهستان همراه شد تا گل نخست بازی رقم بخورد.

تلاش «روبرت لواندوفسکی» و یارانش در تیم لهستان برای جبران گل در نیمه نخست سودی نداشت و بازیکنان اسلواکی به خوبی از دروازه خود محافظت کردند.

لهستان نیمه دوم را عالی آغاز کرد و در ثانیه سی‌ام این نیمه توسط «کارول لینتی» به گل تساوی دست یافت.

در ادامه نیز این دیدار روند خوبی داشت و شاگردان «پائولو سوسا» در تیم لهستان برای رسیدن به برتری با انگیزه‌تر بودند.

در حالی‌که لهستان بر روند بازی مسلط بود، «کرژوویاک» در دقیقه ۶۲ از زمین بازی اخراج شد و کار تیمش را دشوار کرد.

هفت دقیقه پس از آن کرنر ارسالی اسلواکی را «اشکرینیار» مدافع باشگاه اینتر به زیبایی هرچه تمام درون دروازه لهستان جای داد تا اسلواکی در آستانه بُردی ارزشمند قرار بگیرد.

در نهایت این دیدار با برتری دو بر یک اسلواکی به اتمام رسید تا این کشور به افتخار بزرگی برسد.

لواندوفسکی بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ جهان که در رده باشگاهی تمامی افتخارات ممکن را در بایرن مونیخ به دست آورده است با شکستِ لهستان بازهم ناکامی دیگری را در رده ملی تجربه کرد.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب اسپانیا و سوئد به مصاف هم می‌روند.

ترکیب لهستان

چزنی، یان بدنارک، کارول لینتی(فرانوفسکی)، لواندوفسکی، کرژوویاک، ماری ریبوس(پوچاز)، ماتوژ کلیچ(یاکوب مودر)، کمیل گیلیک، بریزینسکی، پیتر زیلسنکی(سویدرسکی) و کمیل یوژویک

ترکیب اسلواکی

مارتین دوباروکا، لوبومیر ساکا، میلان اشکرینار، توماس هوبوکان، پکاریک(مارتین کوشلنیک)، یاکوب هرومادا(هروسکی)، یاروی کوکا، روبرت ماک(توماس سوسلوف)، لوکاس هارسلین(میشل دوریس)، آندری دودا  و مارک هامشیک

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لهستان روبرت لواندوفسکی فوتبال لهستان یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود مس به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

کد خبر 6088730

دیگر خبرها

  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی