Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دو مسابقه ابتدایی از هفته بیست و نهم لیگ برتر شهرداری آستارا مقابل قشقایی شیراز به پیروزی رسید و تیم چوکا مقابل نود ارومیه متوقف شد.

خبرگزاری میزان - در آغاز دیدار هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال دو مسابقه به صورت همزمان در شهرهای آستارا و ارومیه برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

تیم فوتبال شهرداری آستارا با نتیجه ٢ بر صفر مقابل قشقایی شیراز به پیروزی رسید و با این برد ٣٨ امتیازی شد و با یک پله صعود در جدول به جایگاه یازدهم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قشقایی شیراز هم ٣٣ امتیازی در رده پانزدهم باقی ماند.

در دومین مسابقه هم نود ارومیه در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف تیم چوکای تالش رفت که این مسابقه نیز با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. چوکا با این تساوی ٢٩ امتیازی شد و در رده شانزدهم باقی ماند و نود ارومیه ٢٧ امتیازی هفدهم است.

بیشتر بخوانید: اعلام زمان دیدار‌های هفته ۲۹ لیگ دسته یک

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ یک سازمان لیگ قشقایی نود ارومیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ دسته اول لیگ یک سازمان لیگ قشقایی نود ارومیه نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،روند عملیات اجرایی ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه به مساحت بیش از ۱۰۰۰ مترمربع و با پیش‌بینی ظرفیت اسمی ۱۰۰ نفر همچنان ادامه دارد .

گرمخانه شهرداری ارومیه با هدف ساماندهی افراد بی پناه طراحی شده و هم‌اینک با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۸ درصد در مرحله اجرای‌ نمای ساختمان قرار دارد.

برای ساخت این پروژه در محل جاده سرو  که از سوی معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه انجام می‌گیرد تاکنون در حدود  ۴۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

دیگر خبرها

  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی