Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- وزیر اسبق بهداشت با انتقاد ‌از ‌تصمیمات دولت در تعطیلات نوروزی گفت: تعطیلات را رها‌ و پس از آن اعلام تعطیلی کردند تا اقتصاد مردم نابود شود‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان مرضیه وحید دستجردی امشب در جمع مردم همدان با بیان اینکه حیف است از حق رای خود استفاده نکنیم ضمن اعلام حمایت از آیت الله رئیسی اظهار داشت: آقای رئیسی برنامه و کارنامه را باهم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه امروز در یک برهه حساس تاریخی در طول 43 سال عمر جمهوری اسلامی قرار داریم  افزود: امروز شاهد این هستیم که دموکراسی در کشور ما نهادینه شده است بنابراین این کشور باید بر اساس مردم سالاری دینی باشد.

 وزیر سابق بهداشت رای مردم را یکی از دو پایه اساسی جمهوری اسلامی دانست و گفت:  مردم با شرکت انتخابات و رای دادن سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

وی با این توضیح که در حکومت منحوس پهلوی، با ترور، ارعابو فشار سنگین بر مردم رو به رو بودیم به طوری که مردم به پستوها رانده شده بودند و سهمی در اداره کشور نداشتند عنوان کرد: امروز می‌فهمیم که جمهوری اسلامی چه نعمت بزرگی است نعمتی که به واسطه آن مردم امکان حضور پای صندوق رای دارند.

وحید دستجردی ادامه داد: مردم به پای صندوق رای می آیند و تغییر را ایجاد می‌کنند بنابراین حیف است که از این حق استفاده نکنیم و آن را رها کنیم چرا که امروز مهمترین مسئله حضور مردم در پای صندوق رای است.

وی با بیان اینکه امروز افرادی که چهار یا هشت سال پیش رای دادند اما چون تغییراتی رخ نداده بلکه مشکلاتی مانند بیکاری فراوان؛ سقوط  ارزش پول ملی و تورم تورم نقطه به نقطه 50 درصد به وجود آمده ممکن است گلایمند باشند اظهار داشت: ما باید چهره به چهره از مردم بخواهیم در پای صندوق رای حاضر شوند تا دشمنان ناامید و مشکلات کشور برطرف شود.

وزیر سابق بهداشت  با این توضیح که باید فردی به میدان بیاید که مشکلات کشور را برطرف، امید را به مردم بازگرداند و با کاهش گرانی به ایجاد یک وضعیت معتدل کمک کند گفت: این فرد باید بتواند به افسارگسیختگی مسکن، بیکاری جوانان و کاهش نرخ ازدواج جوانان پایان دهد تا اینگونه کشور به  رونق اقتصادی و تقویت تولید دست یابد.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو باید برای انتخاب فرد اصلح به کارنامه و برنامه فرد توجه کنیم  و چون امروز در چند قدمی پیروزی در انتخاب اصلح هستیم باید تلاش مضاعفی را به خرج دهیم.

وحید دستجردی با بیان اینکه باید نهایت تلاش خود را برای حضور مردم در پای صندوق رای به کار گیریم اظهار داشت: امروز  هر رای مردم تیری  بر قلب دشمنان نظام اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به مجاهدت مدافعان سلامت برای مبارزه به بیماری کرونا بیان کرد: اگر از روز اول مدافعان سلامت جان خود را به خطر نمی‌انداختند امروز وضعیت مرگ و میر در کشور بسیار بدتر بود.

وزیر سابق بهداشت  با انتقاد از سیاست‌ها و تصمیمات دولت درتعطیلات نوروزی که سبب شیوع مجدد گسترده کرونا در کشور شد عنوان کرد: بسیاری از مشکلات به خاطر سیاست‌گذاری‌های غلط دولت است به طوری که تعطیلات را رها می‌کنند و پس از آن اعلام تعطیلی می‌کنند و با این کار اقتصاد را به خطر می‌اندازند.

وی با تشریح برنامه‌ها و حمایت آیت الله رئیسی از مدافعان سلامت  گفت: ایشان دستوراتی درباره حق و حقوق مدا فعان سلامت به سازمان بازرسی ابلاغ کردند اما واقعیت این است که 90 درصد کار کشور بر عهده قوه مجریه است.

وحید دستجردی با انتقاد شدید از برنامه دولت و نحوه اجرای طرح تحول سلامت که سبب هدر رفت منابع مالی کشور شد مطرح کرد:  این برنامه نتوانست  شاخص‌های سلامت و بهداشت در کشور را ارتقا دهد.

وی درباره برنامه‌ها و اقدامات آیت الله رئیسی برای مقابله با فساد نیز بیان کرد: آقای  رئیسی 978 پرونده فساد اقتصادی را بررسی کرده و با برادران روسا، دختر وزیر، داماد رئیس بانک مرکزی و غیره برخورد کرده  است متخلفانی که برخی از آنها به زندان محکوم شده و برخی نیز پرونده هایشان در دست بررسی است.

وزیر سابق بهداشت عنوان کرد: پرونده‌های فساد٬ بزرگ و پیچیده است و برای مقابله با آن باید  پیشگیری را مقدم بر درمان قرار داد به همین دلیل باید پاکدستان در قوه مجریه حاکم شوند افرادی مانند آیت الله رئیسی که از مقابله با فساد نمی هراسند.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی علاوه بر سامان دادن به وضعیت آستان قدس٬ در قوه قضائیه توانسته 2 هزار واحدی تولیدی را به عرصه فعالیت باز گرداند مطرح کرد: با انتخاب آیت الله رئیسی به مشکلات پایان خواهیم داد.

وحید دستجردی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم آینده روشن، ایرانی آباد داشته و استقلالمان حفظ شود باید  سرنوشت کشور را به دست افراد امتحان پس داده بدهیم اظهار داشت:  امروز کسی که رئیس بانک مرکزی بوده و سقوط ارزش پولی در زمان ایشان رخ داده است،  ادعای اصلاح امور را دارد در حالی که اگر می خواستند اصلاح کنند این کار را در زمان مسئولیت خود انجام می دادند.

حمایت قاطع ماموستا قادری از آیت‌الله رئیسی/ از ‌مردم ‌مناطق کردنشین و اهل سنت ‌توقع دارم ‌به آیت‌الله ‌رئیسی رأی بدهند‌رئیس کمیسیون صنایع ‌مجلس: رئیسی صنعت را ‌به ریل اصلی هدایت می‌کند / دولت ‌توانایی مدیریت ‌بازار مرغ و تخم‌مرغ را هم نداشتحمایت مولوی عبدالحمید از آیت‌الله رئیسی در انتخابات 1400

وی ادامه داد: خرابکاری‌ها با یک فوت برطرف نمی شود اما قطعا مشکلات برطرف خواهد شد آنهم  اگر افراد توانا امور مردم را به دست بگیرند و مردم نیز آنها را یاری دهند.

انتهای پیام/742/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس وزیر سابق بهداشت آیت الله رئیسی پای صندوق رای وحید دستجردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رئیسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است