Web Analytics Made Easy - Statcounter

جادوی مهدی قایدی مقابل کامبوج، باعث شد تا بسیاری او را یکی از شانسهای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی مقابل عراق بدانند اما به نظر می رسد که قایدی همچنان روی نیمکت بنشیند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی قایدی بازیکن ریز نقش و تکنیکی تیم ملی حدود 30 دقیقه مقابل کامبوج در زمین حضور داشت اما در همین مدت، هم پاس گل داد، هم برای تیم ملی پنالتی گرفت و هم دومین گل ملی‌اش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک تک حرکات قایدی در زمین، شبیه به یک جادوگر به نظر می‌رسید. مدت‌ها بود، هیچ بازیکنی در پیراهن تیم ملی آنقدر هیجان‌انگیز ظاهر نشده بود. البته که حریف، تیم بزرگ و سرسختی نبود اما قایدی نشان داد که چه قابلیت‌هایی دارد و می تواند هر لحظه برای هر حریفی خطرناک باشد.

 

حالا پس از این نمایش درخشان از سوی قایدی بسیاری معتقد هستند قایدی یکی از بازیکنانی است که می تواند در بازی مقابل عراق به روند نتیجه گیری تیم ملی کمک کند، هر چند انتخاب دراگان اسکوچیچ برای خط حمله تیم ملی زوج سردار آزمون و مهدی طارمی است و این مربی کروات مثل بازی حساس با بحرین از زوج اصلی خط حمله تیم ملی استفاده خواهد کرد اما مطمئنا اگر کار تیم ملی گره بخورد، قایدی یکی از تعویضهای اسکوچیچ در نیمه دوم برای بازکردن گره خواهد بود. قایدی می تواند در نیمه دوم با حرکاتش، دفاع عراق را اذیت کند و اگر تیم ایران از حریف پیش باشد باز هم در دقایق پایانی سرعت و تکنیک مهدی می تواند برای ایران مفید باشد و تعداد گلهای ایران را بیشتر هم بکند. به همین دلیل است که احتمال حضور قایدی در نیمه دوم زیاد است.

قایدی که پیش از دعوت شدن عارف غلامی به تیم ملی، تنها نماینده استقلال در تیم ملی بود و به نیمار استقلالی ها شهرت دارد، با بازی خوبش در مقابل کامبوج، چشمها را خیره کرده و حالا طرفداران تیم ملی امیدوارند که فردا قایدی بتواند، مقابل عراق به میدان برود و حتی گل هم بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی قایدی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قایدی در فصل آتی

مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهاد‌هایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهاد‌های خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبر‌هایی را رد کرد.

منبع: ایسنا

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟