Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:30:17 GMT

لیگ یک / کامبک طلایی شاگردان داوود مهابادی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۶۱۵

لیگ یک / کامبک طلایی شاگردان داوود مهابادی

شاهین شهرداری بوشهر در حالی که نتیجه را یک بر صفر از استقلال خوزستان عقب افتاده بود با نتیجه ی دو بر یک این تیم را شکست داد. 

به گزارش "ورزش سه"، تلاش های دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه ی نخست ثمری نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. در نیمه ی دوم ابتدا تیم استقلال خوزستان به گل رسید. رامین داوودی در دقیقه ی 73 شادی را به اردوی تیم استقلال خوزستان به ارمغان آورد اما این شادی خیلی دوام نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی گودرزی 5 دقیقه ی بعد بازی را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی بازی واضح و مشخص بود که تیم شاهین شهرداری بوشهر برد می خواهد و سرانجام در دقیقه ی 87 بازی به گل رسید. اینبار زننده ی گل تیم شاهین شهرداری بوشهر میلاد صارمی بود. کاپیتان این تیم که در دور رفت بازی ها در تیم پارس جنوبی جم بازی می کرد. 

 

شاهین شهرداری بوشهر با این سه امتیاز حیاتی و ارزشمند 46 امتیازی شد و با توجه به اختلاف 4 امتیازی با دو تیم هوادار و بادران می تواند داعیه ی صعود به لیگ برتر داشته باشد. به خصوص که 5 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است. اما بی تعارف باید گفت شرایط تیم استقلال خوزستان برای صعود به لیگ برتر بسیار سخت شده است چرا که از بازی های قبلی 42 امتیاز بدست آورده است. 

 

این برای چندمین هفته ی متوالی بود که شاهین شهرداری بوشهر در هفته های پایانی حریفان خود را شکست می داد. به واقع می توان گفت دقایق پایانی برای تیم شاهین شهرداری بوشهر خوش یمن است.

شاهین شهرداری بوشهر دسته یک داوود مهابادی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر دسته یک داوود مهابادی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و استقلال خوزستان امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز سپاهان و استقلال خوزستان

لیگ برتر ایران (سپاهان - استقلال خوزستان) ساعت ۱۸:۱۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 750997

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی