Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:50:41 GMT

لوو: شروع جام با پیروزی خیلی مهم است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۷۵۴

لوو: شروع جام با پیروزی خیلی مهم است

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان ابراز امیدواری کرد ۳ امتیاز دیدار برابر فرانسه را به دست بیاورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، یواخیم لوو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان قبل از دیدار برابر فرانسه گفت:‌ مهم خواهد بود که ما با جاه طلبی و پیروزی شروع کنیم و می توانیم فرانسه را شکست دهیم. روحیه بسیار خوبی در تیم است و تیم تشنه موفقیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باعث اعتماد به نفس من می شود و به من اجازه می دهد آرام بخوابم. 

خط دفاعی آلمان در ۱۳ بازی اخیر خود ۲۰ گل دریافت کرده است و لوو قصد دارد از هافبک خود جاشوا کیمیچ به عنوان دفاع راست استفاده کند تا جلوی هجوم فرانسوی ها را بگیرد.

 لوو در ادامه گفت: همه چیز آماده است و شرایط خوبی داشتیم و به خوبی تمرینات را برگزار کردیم و بیش از هر زمان دیگری منتظر تقابل با فرانسه هستیم. می دانیم با چه تیمی بازی داریم ولی ما هم تیم کوچکی نیستیم و برای برنده شدن در این دیدار تلاش می کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یواخیم لوو تیم ملی فوتبال آلمان یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی اخیر موفق شد با گل دقایق پایانی جود بلینگام مقابل بارسلونا به پیروزی ۳-۲ برسد. آنها با این پیروزی فاصله‌شان با بلوگرانا در رتبه دوم را به ۱۱ امتیاز رساندند و همین باعث می‌شود آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار بگیرند.

در این بازی دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و بارسلونا حتی می‌توانست برنده بازی شود اما گل مشکوک لامینه یامال که همچنان به‌طور دقیق مشخص نشده توپ از خط رد شده یا نه، قبول نشد تا رئال درنهایت با گلزنی در لحظات پایانی بازی را ۳-۲ ببرد.

با اینکه بسیاری از رسانه‌ها از عملکرد رئال مادرید در بازی با بارسلونا تمجید کردند، اما تونی کروس معتقد است رئال نمایش خوبی در این دیدار ارائه نداده است.

او در پادکستش در مورد ال‌کلاسیکو گفت:«راستش ال‌کلاسیکو بازی خوبی نبود. هر دو تیم خوب بازی نکردند. اگر واقعاً خوب بازی می‌کردیم می‌توانستیم آنها را ۴-۰ شکست دهیم. من از اینکه بازی را بردیم خوشحالم و جشن بزرگی گرفتیم اما به‌نظر من می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و پیروزی بهتر را به‌دست بیاوریم.»

برخی از هواداران در فضای مجازی حق را به تونی کروس داده‌اند. چراکه رئال در مقابل بارسلونا با ثبت گل‌های قابل انتظار ۲.۳۴ دو موقعیت بزرگ گلزنی را از دست داد و همین نشان می‌دهد که آنها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

دیگر خبرها

  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)