Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استفان تارکوویچ سرمربی تیم ملی اسلواکی درباره پیروزی تیم خود مقابل تیم ملی لهستان در چارچوب اولین مسابقه از مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا یورو ۲۰۲۰ در گروه E اظهار کرد: ما انتظار چنین بازی سخت و طاقت فرسایی را مقابل لهستان داشتیم و البته با این وجود توانستیم در نیمه اول گل بزنیم و با پیروزی به رختکن برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارکوویچ ادامه داد: در ابتدای نیمه دوم مدتی  به خواب رفتیم و گل نیز دریافت کردیم، اما در ادامه بازی توانستیم به مسابقه بازگردیم و باز هم به تیم لهستان گل بزنیم و با پیروزی بازی را به اتمام برسانیم.

او در انتها گفت: مهمترین کار ما در این بازی این بود که توانستیم لواندوفسکی مهاجم لهستانی‌ها را متوقف کنیم، کاری که اگر در انجام آن اشتباهی انجام می‌دادیم نتیجه بازی به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید

رونالدو با سابقه‌ترین ستاره تاریخ یورو است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی مقابل قرقیزستان و قطعی شدن صعود به جام جهانی خود را برای دیدار مهم پای فینال مقابل ازبکستان آماده می‌کنند.

شاگردان شمسایی که چهار بازی پرفشار را با پیروزی و زدن ۱۸ گل با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز صعود به جام جهانی ازبکستان را دریافت کردند، حالا ماموریت دوم خود را شکست ازبک‌ها و یورش برای فتح جام قهرمانی می‌دانند.

یکی از اقدامات شهاب سفال‌منش دستیار اول وحید شمسایی در خلال این مسابقات، برگزاری جلسات آنالیز هر مسابقه است.

بازیکنان تیم ملی بسته به پست و وظیفه‌ای که در هر بازی دارند جلسات آنالیز جداگانه‌ای با سفال‌منش و کادر فنی برگزار می‌کنند که در آن این مدرس فوتسال آسیا با بهره‌گیری از یک نرم‌افزار مدرن و به روز آنالیز و تحلیل فوتسال، به‌صورت فردبه‌فرد عملکرد هر بازیکن را در بازی گذشته بررسی و ماموریت او را برای بازی روز بعد طراحی می‌کند.

تیم ملی ایران روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برای صعود در ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف ازبکستان می‌رود. ایران در صورت پیروزی برای برگزاری دیدار فینال مقابل برنده بازی تایلند و تاجیکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا