Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@04:06:23 GMT

مهرعلیزاده: رییس جمهور شوم تورم را یک رقمی می کنم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۱۸۹۶

مهرعلیزاده: رییس جمهور شوم تورم را یک رقمی می کنم

آفتاب‌‌نیوز :

محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد: اولویت اصلی امروز کشور و مردم معیشت و گذران زندگی‌شان است. مردم خیلی تحت فشار هستند و خیلی به سختی زندگی می‌کنند، اما نجابت به خرج می‌دهند، امیدوارم نامزدهای انتخابات که امثال بنده هستند، برنامه‌های واقعی برای حل مشکلات مردم ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کشورما برای حل مشکلات اقتصادی راه حل دارد که باید از این راه‌حل‌ها استفاده شود، خوشبختانه کشور ما، کشور ثروتمندی است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نیروی انسانی و جوانان نخبه آب و هوا و خاک ثروت‌های مادی و معنوی کشور هستند، گفت: ما ذخایر خوبی در معدن و نیز منابع طبیعی داریم که باید از آن استفاده شود، اینها سرمایه است.

مهرعلیزاده اضافه کرد: ما سرمایه انسانی خوبی در کشور داریم که باید از آن استفاده کرد. ان‌شاالله دولتی بر سر کار بیایید که دارای برنامه منظم اقتصادی و بدون شعار باشد.

وی به روند مناظره‌های انتخاباتی تلویزیونی اشاره کرد و گفت: در این مناظره‌ها مجال و فرصت برای اینکه برنامه ارائه شود، نبود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: معتقدم که برنامه برای آینده کشور باید براساس پایه علمی تدوین شده باشد، بعضاً مشاهده می‌شود که افرادی با افکار متنوع، مطالبی را در اختیار نامزد قرارم دهند و او هم همان مطالب را به عنوان برنامه ارائه می‌کند، چه بسا بدون پایه علمی باشد.

وی تصریح کرد: برنامه بنده تحت عنوان اقتصاد اجتماعی است، این برنامه اقتصاد آلمان را نیز به جایی رسانده که امروز شاهدیم با جمعیتی، مشابه جمعیت ما، در سال هزار و ۶۵۰ میلیارد یورو صادرات دارد.

مهرعلیزاده، دخالت دولت در سطوح پائین اقتصادی را موجب فساد دانست و گفت: دولت در پایین‌ترین حجم در کارهای اقتصادی دخالت می‌کند که این مسئله موجب شده، هم حجم دولت افزایش یافته و هم هزینه‌هایش اضافه شود که این هزینه‌ها شامل هزینه‌های اجتماعی برای دولت و نظام نیز هست.

وی همچنین بازار ارز را نیز یکی از بازارهای فسادزا در اقتصاد کشور دانست و گفت: معتقدم ارز ۴۲۰۰ تومانی منشأ فساد است و باید سازوکار آن برداشته شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت سال گذشته نیز در بازار بورس دخالت‌هایی کرد که شاهد تبعات آن در حوزه اقتصادی نیز بودیم.

مهرعلیزاده همچنین به برنامه‌اش برای ارتقاء سطح معیشتی کارکنان دولت اشاره کرد و افزود: براساس برنامه‌ریزی که انجام داده‌ام، به کارمندان، به اندازه ۲ برابر قیمت کالاهای اساسی کارت خرید می‌دهم.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهر علیزاده انتخابات نامزد انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیکاری در کشور تک رقمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته شهرکرد، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در هفته کار و کارگر، اظهار کرد: سخنرانی حضرت آقا درباره اهمیت کار و کارگر یک سخنرانی منشوری برای مسئولین مرتبط با کار و کارگر می‌باشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اهتمام مسرانه بر مسئولیت‌های دولت در قبال کارگران داشتند، بیان داشت: به مسئولین دستور دادند که به فکر پایداری کار کارگران باشند و امنیت شغلی را برای کارگران ایجاد کنید.

رئیس مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: مقام معظم رهبری توجه به آموزش‌های ایمنی کار دارند و فرمودند: قابل قبول نیست برخی از کارگران که برای امرارمعاش خانواده درخدمت تولید کشور هستند، صدمه جسمی و مالی ببینند.

وی با اشاره به جان باختن ۸۱۱ نفر ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۱ خاطر نشان کرد: حضرت آقا به مسئولین کار و تعاون دستور دادند به فکر این موضوع باشند و کارگران آموزش ببینند.

محمدی با اشاره به فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه رفاه تصریح کرد: ۳ طرح حمایتی در حال اجرا می‌باشد که شامل یارانه متداول، کالابرگ فجرانه الکترونیکی و طرح یسنا که تقویت کننده امنیت غذایی مادران شیرده است.

وی افزود: تأمین امنیت غذایی برای کودکان ۹ تا ۵۹ ماهه که نزدیک ۱۳۰ هزار کودک بر مبنای تشخیص وزارت بهداشت توسط وزارت کار تقویت می‌شوند و به مادران ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان برای تغذیه و تقویت کودکان هزینه داده می‌شود.

رئیس مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فعالیت‌های وزارت در زمینه اقتصادی اشاره و اذعان داشت: در یک سال و نیم گذشته ۱۵۵ طرح اقتصادی در وزارت خانه با سرمایه گذاری ۷۷ هزار میلیارد تومان تکمیل شد.

وی ادامه داد: ۱۴۷ طرح جدید شروع شده که در سال آینده با پیش بینی سرمایه گذاری ۳۵ همتی، وارد مدار تولید می‌شود.

محمدی درباره اینکه میزان پوشش بیمه‌ها افزایش یافته است گفت: در صندوق بازنشستگی کشاورزان، روستاییان، ۴۰ درصد پوشش بیمه‌ها نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وی درباره صیانت از نیروی کار که دغدغه مقام معظم رهبری می‌باشد، افزود: ۱۴ درصد آسیب‌های ناشی از کار نسبت به سال گذشته کاهش یافته و برای اولین بار بنگاه‌های دارای ۱۰ نفر یا کمتر تحت پوشش حفاظت و ایمنی کار قرار می‌گیرند.

رئیس مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: تفاهم نامه منعقد شده تا ۴ میلیون نفر کارگر برای اولین بار در کشور مورد آموزش ایمنی، حفاظت و ایمنی بیولوژیکی کار قرار گیرند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در رسانه‌های معاند خاطر نشان کرد: وضعیت پایدار و رو به جلو می‌باشد، بیکاری در کشور تک رقمی شده؛ برای اولین بار میزان سرمایه گذاری افزایش یافته، نقدینگی مهار شده است.

محمدی گفت: به جوانان بگوید آنچه یک ملت را سر پا نگه می‌دارد امید است به آینده امیدوار باشیم.

کد خبر 6089132

دیگر خبرها

  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد