Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شکست 2-0 لهستان مقابل اسلواکی در دور اول مرحله گروهی یورو 2020، روبرت لواندوفسکی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

لواندوفسکی در مصاحبه با TVP گفت:

مایه شرمندگی است که حتی در کسب یک تساوی ناتوان بودیم. در دفاع و ایجاد موقعیت ضعیف ظاهر شدیم. این اشتباهات در سطح بازی های یورو غیرقابل جبران است. هنوز دو بازی پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر تئوری مقابل ضعیف ترین تیم گروه شکست خوردیم و خود را در شرایط سخت قرار دادیم. هنوز می توانیم صعود کنیم و در دو بازی آینده هر کاری انجام می دهیم تا با ارائه عملکردی بهتر به نتایج لازم برسیم. اسپانیا در سطح بالایی بازی می کند اما اگر پیشرفت کنیم، می توانیم امیدوار باشیم. باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم و بدانیم در رقابت هایی چون یورو هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با حسین یاریار: قلیچ خانی برادر شیری ام بود؛ حاج رضایی به پنالتی هم کات می داد غایبان پرسپولیس در سوپرجام یک بازی اشتباه در تاریخ بازی های ایران و عراق؛ خود تیم ملی هم به یاد ندارد کریستیانو رونالدو: آینده؟ در حال حاضر روی یورو تمرکز کرده ام؛ آینده بهترین چیز را برای من در پیش دارد برخورد دروازه بان اسکاتلند با تور دروازه در صحنه سوپرگل پاتریک شیک / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سومین برد تیم ملی گلبال با غلبه بر لهستان

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی جام ملت‌های گلبال برلین ۲۰۲۴، ملی‌پوشان کشورمان در دیداری جذاب مقابل لهستان، با حساب ۹ بر ۸ به سومین پیروزی خود دست یافتند.

تیم ملی گلبال مردان ایران که در دو بازی نخست گروه A مغلوب برزیل و ژاپن شده بود، در دو دیدار روز گذشته خود برابر سوئد (۱۲ بر ۲) و آلمان (۱۶ بر ۹) نیز به برتری رسید.

مردان ملی‌پوش کشورمان امروز در آخرین دیدار مرحله گروهی، امروز به مصاف مونته‌نگرو خواهد رفت.

در هفتمین دوره رقابت‌های جام ملت‌ها که از ۲۵ اسفند در برلین آغاز شده است، ۱۴ تیم برتر گلبال دنیا (شش تیم دارای سهمیه پارالمپیک پاریس) حضور دارند و در دو گروه هفت تیمی به رقابت می‌پردازند. تیم ایران با تیم‌های برزیل، ژاپن، سوئد، آلمان، لهستان و مونته‌نگرو همگروه است.

کد خبر 6056912

دیگر خبرها

  • باخت ملوان مقابل خاتون بم در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر
  • علی نعمتی هم به فهرست بازیکنان بی شکست دربی اضافه شد
  • شکست 3-0 مقابل بارسلونا، سنگین ترین باخت اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو
  • رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل : ما روز هفتم اکتبر شکست خوردیم
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما روز هفتم اکتبر شکست خوردیم
  • واکنش عنایتی به باخت مقابل پرسپولیس؛ از فوتبال بازی کردن‌مان راضی نیستم!
  • آنژ پوتسکوعلو: چهارم شدن هدف ما نبوده و نیست؛ حرف‌های مردم برای من بی‌معنی هستند
  • کسب سومین پیروزی تیم ملی ایران
  • کسب سومین برد تیم ملی گلبال با غلبه بر لهستان
  • پیش بازی اتلتیکو مادرید - بارسلونا؛ یک بازی داغ روی چمن داغ متروپولیتانو