Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@02:48:37 GMT

وضعیت عجیب یک مرد پس از تزریق واکسن کرونا! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۲۷۸

وضعیت عجیب یک مرد پس از تزریق واکسن کرونا! +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: حدود ۱۰ روز پیش بود که تصاویری از آهنربایی شدن بدن تعدادی از دریافت کنندگان واکسن کرونا در فضای مجازی منتشر شد. در حالی که برخی افراد پس از دریافت واکسن دچار عوارضی مانند تب و بدن درد شده بودند این افراد از مغناطیسی شدن بدن خود بعد از دریافت واکسن کرونا خبر دادند.

اما به تازگی نیز انتشار ویدئویی که وضعیت مشابه یک مرد هندوستانی پس از دریافت واکسن کرونا را نشان می‌دهد خبرساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آرویند سونار»، یک شهروند اهل شهر «ناشیک» در ایالت ماهاراشترا با انتشار یک ویدئو مدعی شد که پس از دریافت دوز دوم واکسن کرونا در بدنش خاصیت مغناطیسی ایجاد شده است. بنا به گفته آقای سونار این خاصیت عجیب پس از آنکه او دوز دوم واکسن کوویشیلد (کوویشیلد» همان واکسن آکسفورد-آسترازنکا است که توسط انستیتوی سرم هند، بزرگترین تولیدکننده واکسن در جهان تولید می‌شود) را دریافت کرد در بدنش ایجاد شد.

در ویدئویی که او در فضای مجازی منتشر کرده تعدادی از اشیاء فلزی از جمله سکه، بشقاب و قاشق را که بدن او چسبیده اند نشان داده می‌شود. این شهروند هندی برای اثبات ادعای خود ویدئوی دیگری را نیز منتشر کرد که نشان می‌دهد که چگونه اشیاء فلزی به بدن او آویزان می‌مانند. بنا به گفته سونار پس از انتشار این ویدئو تعدادی از پزشکان هندی برای معاینه وی به خانه اش مراجعه کردند.

دکتر آشوک تهورات، یک پزشک هندی در این باره گفت: «من این ویدئو را دیدم، نمی‌توانیم تایید کنیم این خاصیت پس از تزریق واکسن ایجاد شده است. پس از بررسی ما تنها به چند جمع بندی رسیدیم. اکنون ما گزارشی از این اتفاق را برای مسئولان بهداشت دولتی ارسال کرده ایم و منتظریم ببینیم چه بررسی‌های دیگری باید انجام شود.»

این در حالی است که «جایانت»، پسر سونار مدعی است او ویدئوی دیگری از یک شهروند هندی اهل دهلی نو را دیده که او نیز پس از دریافت دوز دوم واکسن کرونا دچار چنین حالتی شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: مرد هندوستانی تزریق واکسن کرونا پس از دریافت واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق گاز به فاز نخست پروژه خط لوله «دوراهی دشتک - نهبندان»

شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با تزریق گاز فاز نخست پروژه خط لوله گاز «دوراهی دشتک به نهبندان» در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تاریخ‌ساز شد و گامی بلند به‌ سوی تکمیل رینگ شرقی شبکه گاز کشور برداشت.

به گزارش شانا، مجید علیپوری، مجری طرح خطوط لوله گاز هفتم و یازدهم سراسری گاز از تزریق گاز به فاز نخست پروژه راهبردی خط لوله گاز «دوراهی دشتک - نهبندان» به طول ۸۰ کیلومتر خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام‌شده با منطقه ۴ عملیات انتقال گاز، تزریق گاز فاز نخست این پروژه  روز یکشنبه (۲۷ اسفندماه) انجام شد تا رکورد تازه‌ای در تکمیل سریع پروژه‌های خطوط لوله در صنعت گاز ایران به ثبت برسد. 

وی این پروژه را دارای مواهب راهبردی برای استان خراسان جنوبی دانست و افزود: از دستاوردهای اجرای این پروژه، افزایش روزانه تا ۷ میلیون مترمکعب به ظرفیت انتقال گاز در این منطقه است. این پروژه به قطر ۳۶ اینچ، باهدف تکمیل رینگ شرقی کشور و به‌منظور کاهش ناترازی و پایداری جریان گاز در سیستم انتقال و افزایش پایداری شبکه گاز استان خراسان جنوبی در حال تکمیل است.

مجری طرح خطوط لوله گاز هفتم و یازدهم سراسری گاز تصریح کرد: پروژه خط لوله گاز «دوراهی دشتک - نهبندان - سربیشه» به طول ۳۰۰ کیلومتر با قطر ۳۶ اینچ تعریف شد و در دستور کار شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران قرار گرفت. پروژه یادشده از انتهای خط انتقال گاز زاهدان - دوراهی دشتک آغاز و پس از عبور از نهبندان به سربیشه در خراسان جنوبی منتهی می‌شود.

دیگر خبرها

  • توسعه، مهم‌ترین هدف شرکت مس در سونگون است
  • توسعه، مهم‌ترین هدف شرکت مس سونگون
  • وضعیت عجیب نوار غزه
  • تزریق گاز به فاز نخست پروژه خط لوله «دوراهی دشتک - نهبندان»
  • اشتباه عجیب ستاره یونایتد: یادم رفت کارت دارم!
  • بهانه رگولاتور آنتی تراست هندوستان برای تحقیق درباره گوگل
  • ۵ نکته که باید درباره ذات‌الریه بدانیم
  • (ویدئو) وضعیت عجیب محصول گران ایران‌خودرو؛ خم شدن راحت پژو پارس زیر پای یک شهروند!
  • استفاده از اوریگامی DNA برای تولید واکسن ضدسرطان
  • وضعیت عجیب مهدی طارمی در لیگ پرتغال