Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@08:30:24 GMT

اسپانیا صفر - سوئد صفر/ منفعل مثل تیکی‌تاکا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۲۸۰

اسپانیا صفر - سوئد صفر/ منفعل مثل تیکی‌تاکا

آفتاب‌‌نیوز :

اسپانیا و سوئد در چارچوب مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه اسپانیا و سوئد پایین‌تر از اسلواکی سه امتیازی در رده دوم و سوم گروه E رقابت‌ها قرار گرفتند.

اسپانیا در حالی در این بازی نتوانست پیروز شود که ۸۵ مالکیت توپ را در اختیار داشت و بازیکنان این تیم بیش از ۸۰۰ پاس به یکدیگر دادند اما این برتری آماری منجر به پیروزی آن‌ها نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نباید از عملکرد دفاعی و تهاجمی خوب سوئد مقابل نمایش مالکانه اسپانیایی‌ها چشم‌پوشی کرد. سوئدی‌ها در این دیدار با دفاع تیمی منسجم مانع از گل‌زنی بازیکنان اسپانیا شدند و در مقابل، نمایش درخشان ایساک، مهاجم جوان سوئد در ضد حملات می‌توانست در عین ناباوری منجر به گل‌زنی این تیم مقابل اسپانیا شود که بی‌دقتی مارکوس برگ مانع از رخ دادن این اتفاق شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسپانیا سوئد یورو ۲۰۲۰ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین برد برای تیم ملی گلبال بعد از دو باخت

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوشان کشورمان در سومین دیدار خود در رقابتهای جام ملت ها با یک نمایش مقتدرانه با حساب ۱۲ بر ۲ ونتیجه ضربه فنی تیم سوئد را مغلوب کردند و به اولین برد دست یافتند.

تیم کشورمان که در دو بازی قبلی خود مقابل برزیل و ژاپن مغلوب شده بود، امروز دو دیدار دیگر برگزار خواهد کرد که طی آن ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به مصاف آلمان می رود و ساعت ۲۰ به وقت تهران هم رو در روی لهستان قرار می گیرد.

گفتنی است در رقابتهای جام ملتها ۱۴ تیم برتر گلبال دنیا که ۶ تیم از آنها سهمیه پارالمپیک پاریس را بدست آورده اند، حضور دارند که در دوگروه هفت تیمی به رقابت می پردازند که تیم کشورمان با تیمهای برزیل، ژاپن، سوئد، آلمان، لهستان ومونته نگرو همگروه است و فردا (یکشنبه) در آخرین بازی گروهی خود با مونته نگرو روبرو می شود.

کد خبر 6056222

دیگر خبرها

  • چرا رونالدو از تیم ملی پرتغال خط خورد؟
  • دلیل خط خوردن رونالدو از فهرست پرتغال مشخص شد
  • اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد / قلم قرمز روی چند بازیکن
  • اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد/ قلم قرمز روی چند بازیکن
  • کسب سومین برد تیم ملی گلبال با غلبه بر لهستان
  • نخستین پیروزی تیم ایران در جام ملت‌های گلبال
  • ثبت اولین برد برای تیم ملی گلبال بعد از دو باخت
  • گلبال جام ملت‌ها| برتری ایران مقابل سوئد در آغاز روز دوم
  • نمایش ۵ پویانمایی ایرانی در اسپانیا
  • نمایش ۵ انیمیشن ایرانی در اسپانیا