Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@05:31:48 GMT

تصمیم «جبهه اصلاحات» درمورد انتخابات عوض نشد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۳۹۱

تصمیم «جبهه اصلاحات» درمورد انتخابات عوض نشد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران، از آخرین جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران که تا ساعت ۱ بامداد به طول انجامید، خبر داد.

وی گفت: در جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران مورخ ۲۴خرداد ماه موضوع تغییر موضع قبلی جبهه اصلاحات مبنی بر نداشتن نامزد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مطرح و به رای گذاشته شد و در نتیجه آن تغییری در موضع پیشین جبهه رای نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفته می‌شود در این جلسه قرار بود امکان حمایت از همتی و مهرعلیزاده به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو بررسی شود.
از ۴۶عضو مجمع عمومی جبهه اصلاحات، حدنصاب دوسوم آرا که ۳۱رای بود برای هیچ یک از دو کاندیدای اصلاح‌طلب حاصل نشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جبهه اصلاحات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ آذر منصوری انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جبهه اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ایران از مرکز نظارت مردمی انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه

«کاظم جلالی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ در اولین روز انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه از مرکز نظارت مردمی انتخابات بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، «ماکسیم گریگوریف»، رئیس مرکز نظارت مردمی انتخابات‌ روسیه ضمن استقبال از سفیر جمهوری اسلامی ایران، مراحل نظارت مردمی در روند انتخابات‌ ریاست‌جمهوری را تشریح کرد.

کاظم جلالی در جریان این بازدید از واحدهای نظارت آنلاین، واحد دریافت گزارش‌های مردمی، واحد رصد شبکه‌های اجتماعی، مرکز مانیتورینگ ویدئوئی شعب اخذ رای سراسر روسیه و استودیوی شبکه خبر روسیه ۲۴ که در این مرکز مستقر بود بازدید و با عملکرد آنها آشنا شد.



انتخابات روسیه در طول سه روز از ساعت ۸ الی ۲۰ به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. در جریان انتخابات از ناظرین بین‌المللی از جمله ناظرینی از کشورمان برای بررسی صحت انتخابات دعوت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رهامی: جبهه پایداری تفکرات «انجمن حجتیه» را دنبال می کند /رئیسی در مقابل جریان هیاهوسالار و افراطی، وا داده و مقهور شده است
  • پشت پرده حمام خونِ دونالد ترامپ!
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید برود؟
  • رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ایران + تصاویر |‌ چند شهروند روسی صبح امروز در تهران رای دادند؟
  • برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ایران
  • سازمان همکاری شانگهای: انتخابات روسیه منصفانه و مستقل خواهد بود
  • آغاز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ایران
  • آغاز  رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ایران
  • اعزام هیات ایران برای نظارت بر انتخابات روسیه
  • بازدید سفیر ایران از مرکز نظارت مردمی انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه