Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@07:26:12 GMT

فوت و فن‌های تهیه بستنی آلبالویی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۵۴۵

بستنی آلبالویی یکی از خنک‌ترین و دلچسب‌ترین دسر‌های تابستانی است که طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید به راحتی این بستنی را در خانه تهیه کنید. خبرگزاری میزان _ نمناک نوشت: بستنی آلبالویی با روش‌های متفاوت و مواد اولیه مختلفی تهیه می‌شود، ولی اگر شما نیز به دنبال بستنی آلبالویی کمی ترش می‌گردید و دوستدارید خیلی راحت این بستنی را تهیه نگران نباشید ما ساده‌ترین و آسان‌ترین روش تهیه بستنی آلبالویی را برای شما آورده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مواد لازم بستنی آلبالویی آلبالو: یک کیلو 
شکر: یک و نیم پیمانه 
ثعلب: یک قاشق چای خوری 
آب: نصف پیمانه    طریقه تهیه بستنی آلبالوی آسان و راحت  برای تهیه این بستنی خوشمزه و راحت ابتدا باید آلبالو‌ها را خوب بشورید و هسته آن‌ها را بگیرید. اگر این کار برای شما سخت است می‌توانید از آلبالوی آماده‌ای که هسته آن گرفته شده است استفاده کنید.  

در ادامه یک ظرف مناسب بردارید و شکر هایتان را درون آن بریزید سپس یک قاشق چای خوری ثعلب را که گفته شده است را به شکر اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا ثعلب‌ها باز شوند و گلوله گلوله نشوند.

آلبالو‌های هسته گرفته شده را درون مخلوط کن بریزید و حدود نصف پیمانه به آن آب اضافه کنید و شروع به مخلوط کردن بکنید تا کاملا آلبالو‌ها حل شوند.  

در ادامه دوباره مخلوط کن را روشن کنید و شکر مخلوط شده با ثعلب را قاشق به قاشق به آلبالو‌ها اضافه کنید.

یک کاسه استیل بردارید سپس مایع بستنی را درون آن بریزید و دورن فریزر بگذارید تا کمی خودش را بگیرد. پس از گذشت نیم ساعت کاسه را خارج کرده و حدود مواد گوشه را آرام آرام بگیرید و به وسط مواد بیاوردی و دوباره موادتان را مخلوط کنید. دوباره بگذارید درون یخچال و پس از گذشت نیم ساعت از فریزر خارج کنید و دوباره با همزن شروع کنید به آرامی مواد دور کاسه را هم بزنید و تا وسط مواد ادامه دهید تا یخ بستنی مخلوط شود و بستنی ببندد.

حدود هفت مرتیبه این کار را انجام دهید تا کاملا بستنی خودش را ببنددو یخی درون آن وجود نداشته باشد.

پس از این مرحله بستنی را درون یک ظرفی مناسب بریزید که در داشته باشد سپس با کمک یک قاشق روی مایع بستنی را صاف کنید سپس درب ظرف  را بپذارید و درون یخچال قرار بدهید تا حدود ۲۴ ساعت درون آن بماند.  

پس از گذشت ۲۴ ساعت ظرف را از یخچال خارج کنید بستنی شما حاضر است با کمک اسکوپ بستنی آن را درون ظرف بریزید و با کمک شربت آلبالو و یا خود آلبالو آن را تزیین کرده و سرو کنید. بیشتر بخوانید: طرز تهیه نوشیدنی ثعلب ترکی انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.   برچسب ها: بستنی طرز تهیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بستنی طرز تهیه آلبالو ها درون آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شش ماه اول سال با توجه به گرم شدن هوا استفاده از موتورسیکلت در استان افزایش می‌یابد و بیشترین تصادفات جرحی را در این ایام به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: به منظور کاهش تصادفات این وسیله نقلیه پلیس راهور استان با برنامه‌ریزی لازم بدنبال کاهش تصادفات با موتورسیکلت است.

وی به دلایل تصادفات در فروردین ماه امسال پرداخت و خاطر نشان کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین ماه امسال عدم توجه به جلو با ۴۰ درصد، عدم رعایت حق تقدم با ۳۲ درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با ۲۸ درصد مهمترین علت وقوع تصادفات درون شهری بوده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان تصریح کرد: در فروردین ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش، تصادفات جرحی ۱۵ درصد کاهش و تصادفات خسارتی با ۲۰ درصد افزایش تحلیل شده است.

همتی‌زاده گفت: علیرغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفرهای نوروزی را در پی داشته است، با برنامه ریزی این پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و همچنین حضور پررنگ کارکنان، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان تصریح کرد: تصادف عابرین پیاده با ۶۰ درصد، موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری در فروردین ماه بود.

وی بیان کرد: از رانندگان و راکبین موتورسیکلت‌ها درخواست می‌شود با رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، عدم تخطی از سرعت مطمئنه و همچنین عدم تردد در پیاده‌رو، از وقوع تصادفات جرحی با عابرین پیاده که بیشترین آمار تصادفات درون‌شهری استان را به خود اختصاص می‌دهد پیشگیری نمایند.

کد خبر 6088261

دیگر خبرها

  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!