Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-02@14:06:36 GMT

مردم در انتخابات شرکت کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۷۲۲

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: انتخابات پیش رو از این جهت اهمیت مضاعف دارد که در آستانه تعاملات مهم بین المللی هستیم و ان‌شاءلله مردم پای کار آیند و سلیقه و خواست خود را به کرسی نشانند و اجازه ندهند دیگران برایشان تصمیم بگیرند.

معصومه ابتکار در نهمین دوره معرفی زنان برتر کارآفرین با رای مردمی اظهار کرد: زنان کارآفرین نقش کلیدی در این حرکت اجتماعی برای به کرسی نشاندن خواست مردم خواهند داشت تا اجازه ندهند مردم سالاری که دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی، خون شهدا و مبارزات و تلاشهای مردم ایران است، آسیب بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری ادامه داد: برخی فکر می‌کنند می‌توانند از روش‌های خاصی برای به کرسی نشاندن نظر خاصی استفاده کنند. ان شاءلله شاهد حرکت عظیم از سوی مردم باشیم که پای کار آیند و خواست خود را بر کرسی نشانند و کسی سکان دولت را گیرد که مسائل اقتصادی، کارآفرینی، تولید و اقتصاد کلان را خوب درک کند، برایش برنامه و در آن مسائل تجربه داشته باشد.

ابتکار با تقدیر از زنان کارآفرین برتر و امیدواری نسیت به ادامه این روند (طرح معرفی زنان کارآفرین برتر) در دولت بعدی تصریح کرد: از زنان کارآفرینی که برای معیشت خود و خانواده، پیشبرد اقتصاد کشور، مقابله با تحریم‌ها و هم راستا با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اعلامی مقام معظم رهبری و در جهت تحقق سیاست‌های دکتر روحانی برای شکستن حصر اقتصادی کشور موفق شدند کسب و کار خود را در شرایط تحریم فعلی و با تمام مشکلات پیش ببرند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه از جمله تلاش‌های این معاونت در جهت تحقق عدالت جنسیتی برای زنان و مردان بوده است، ادامه داد: برای برطرف کردن عقب ماندگی‌ها و تبعیض‌ها و برقراری عدالت تلاش کردیم تا زنان بتوانند در عرصه اقتصاد کشور کوشش کنند. در این زمینه در جهت الگوی توان افزایی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در دو طرح بزرگ ملی با وزارتخانه‌های تعاون و کشور همکاری کردیم همچنین با وزارت جهاد کشاورزی و سازمانهای مردم نهاد نیز همکاری کردیم. سعی کردیم با آموزش سازمان‌های مردم نهاد این سازمان ها را تقویت کنیم تا بهتر بتوانند خدمت رسانی کنند.

 

ابتکار با اشاره به طرحی با همکاری جهاد کشاورزی گفت: در این طرح با توان افزایی زنان روستایی محصولات گواهی شده و استاندارد تولید شد. حدود ۵۰ هزار زن روستایی و حدود ۱۸ هزار زن تسهیل گر آموزش دیدند و حدود ۵۰۰ کالای گواهی شده به بازار عرضه شد.

به گفته وی طرحی در راستای توسعه نقش زنان کارآفرین برای ورود به بازارهای مجازی و فروش محصولات در بستر فضای مجازی از سال گذشته توسط این معاونت آغاز شده است که در همین راستا موافقت‌نامه‌هایی با شرکت پست، وزارت ارتباطات و معاونت علمی فناوری رئیس جمهوری امضا شده است و هم اکنون این طرح در حال اجرا است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری تصریح کرد: از دیگر اقداماتمان حمایت از کمپین‌هایی نظیر "زنان نسل تحریم" بود که این کمپین مجازی با واقعیت توانمندی زنان ایرانی سر و کار دارد. زنان کارآفرین برتر نیز با رای مردمی انتخاب و از آنان قدردانی می‌شوند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نزدیکی سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: کشورمان مبتنی بر خواست و رای مردم در تمام ابعاد است. انتخابات پیش رویمان مهم است چراکه سرنوشت ما را مشخص می‌کند.

معاون امور زنان و خانواده افزود: با وجود اینکه تلاش هایی برای دلسرد کردن مردم می‌شود و به هر حال عناصر داخلی نیز در این موضوع اثر دارد اما مردم دلسرد نشدند و اجازه ندادند خلاف سلیقه و خواست آنان و مطالباتشان اتفاقی بیفتد.

ابتکار با بیان اینکه شهدا و جانبازان برای اقتدار کشور جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: این عزت و اقتدار با صبر مردم توانست حصر اقتصادی را بشکند. در صدر امور لطف خداوند سپس صبر و مشارکت مردم بود که توانست حصر اقتصادی را بشکند. مردم مرحله به مرحله حضور داشتند و خواست خود را به کرسی نشاندند.

 

ایسنا

برچسب ها: انتخابات ، انتخابات 1400 ، انتخابات ریاست جمهوری ، معصومه ابتکار ، مردم ، رای ، رای گیری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OQn

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری معصومه ابتکار مردم رای رای گیری معاون امور زنان و خانواده زنان کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • (ویدئو) حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود