Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@19:50:32 GMT

شروع ناامیدکننده اسپانیا در یورو 2020

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۲۹۴۲

در آخرین بازی از شب چهارم رقابت‌های مرحله گروهی یورو 2020، امشب (دوشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، در گروه E تیم ملی اسپانیا در ورزشگاه المپیک شهر سویا میزبان سوئد بود که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اسپانیا با وجود اینکه بازی را هجومی آغاز کرده بود و در همان دقایق ائل بازی موقعیت‌های خوبی داشت ولی نتوانست به گل برسد و در ادامه هم مهاجمان این تیم نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده لازم را ببرند و نیمه اول علی‌رغم موقعیت‌های اسپانیا و تک موقعیت سوئد با تساوی صفر - صفر به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم هم حملات اسپانیا ادامه داشت و سئود مثل نیمه اول تنها روی تک موقعیت‌ها شانس گلزنی داشت ولی بی‌دقتی بازیکنان اسپانیا و عملکرد خوب اولسن، دروازه‌بان سوئد مانع گلزنی لاروخا شد تا این تیم با یک تساوی کار خود در یورو 2020 را آغاز کند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!

 تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

در اتفاقی باورنکردنی در این مسابقه گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد! شاگردان مارینوس اوزونیدیس در هر نیمه با لباس‌های متفاوتی به زمین رفتند. گل‌گهر در نیمه اول با لباس اصلی خود یعنی سرمه‌ای وارد زمین شد ولی نیمه دوم را با لباس سفید آغاز کرد!

دیگر خبرها

  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو