Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور شب گذشته با ۹ بازی پشت سر گذاشته شد که در حساس‌ترین بازی بادران توانست در کرمان تیم مدعی مس را شکست دهد تا با ۵۰ امتیاز رقابتی جالب را با هوادار در کورس جدول داشته باشد.

هوادار هم تیم خیبر خرم آباد را با یک گل در تهران شکست داد تا به لطف تفاضل گل بهتر (یک گل) نسبت به بادران در صدر جدول قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فجر سپاسی در خانه خود رایکا را شکست داد تا با ۴۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد.

در یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های دیشب هم دو تیم پایین جدولی چوکا و نود ارومیه که رقابتی جدی برای بقا در لیگ یک دارند در ارومیه به مصاف هم رفتند که شاگردان علی لطیفی به لطف گل دقیقه ۹۶ که از روی نقطه پنالتی به دست آمد بازی را به تساوی یک – یک کشیدند.

مس کرمان که طولانی‌ترین صدرنشینی در نیم فصل دوم را داشت و در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته بود، دیشب در کرمان مقابل تیم مدعی بادران شکست خورد تا به رده ششم جدول سقوط کرده و پایین‌ترین تیم در بین ۶ تیمی باشند که در کورس صعود به لیگ برتر قرار دارند.

خوشه طلایی هم در ادامه نتایج خوبی که در نیم فصل دوم می‌گیرد شب گذشته ملوان را با ۲ گل شکست داد تا با ۴۶ امتیاز بعد از هوادار، بادران و فجر سپاسی در رده سوم قرار بگیرد.

در حال حاضر هوادار و بادران با ۵۰ امتیاز اول و دوم هستند، فجر سپاسی با ۴۷ امتیاز سوم است و ۳ تیم خوشه طلایی، شاهین بوشهر و مس کرمان ۴۶ امتیازی هستند و با تفاضل گل رده‌های چهارم تا ششم را در اختیار دارند.

گل ریحان که تیم انتهای جدول است با پذیرفتن شکست ۴ بر یک مقابل آرمان گهر سقوطش به لیگ ۲ قطعی شد.

خلاصه نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول؛

شهرداری آستارا ۲ – قشقایی شیراز صفر
نود ارومیه یک – چوکا تالش یک
گل ریحان البرز یک – آرمان گهر ۴
فجر سپاسی ۲ – رایکا بابل صفر
هوادار یک – خیبر خرم آباد صفر
خوشه طلایی ساوه ۲ – ملوان صفر
مس کرمان صفر – بادران یک
شاهین شهرداری بوشهر ۲ – استقلال خوزستان یک
استقلال ملاثانی ۲ – پارس جنوبی جم یک

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال بادران تهران تیم فوتبال هوادار تهران فوتبال لیگ دسته اول فوتبال لیگ یک فوتبال فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد

در آخرین بازی از هفته 34 سری آ 2023/24، جنوا مقابل کالیاری به برتری 3-0 رسید. با این نتیجه، تیم آلبرتو جیلاردینو به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد و از نظر ریاضی، بقای این تیم تضمین شد.

جنوا که به تازگی از ابتدای فصل جاری به سری آ برگشته است، خیلی زود و به راحتی بقای خود را مسجل کرد. آنها در طول فصل هرگز خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس نکردند و همواره فاصله ای ایده آل با منطقه سقوط داشتند. آلبرتو جیلاردینو با مهره های هجومی چون آلبرت گودموندسون و متئو رتگی بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شد و همچون برخی دیگر از سرمربیان جوان ایتالیایی، آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود. کسب 42 امتیاز تا پایان هفته سی و چهارم برای جنوا حداقل طی 8 فصل اخیر سری آ بی سابقه است. 

نیمه پایین جدول سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال