Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،فریدون خودنیا ،مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان  اظهار کرد: ما به این جهت که به منازل مسکونی و مغاره‌ها خاموشی اعمال نشود قرارداد‌هایی را با کشاورزان و صنعتگران بستیم که در ساعت اوج بار ۱۱ تا ۱۸ برق مصرفی خود را کاهش بدهند که ما بتوانیم برق را به همه مردم برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودنیا ادامه داد: این امر کفایت نمی‌کند، مصرف آنچنان بالا رفته که باز هم برق کم می‌آوریم و مجبوریم به برخی از نواحی خاموشی بدهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه لیست خاموشی احتمالی روی سایت شرکت توزیع برق استان قرار گرفته، عنوان کرد: ما از ساعت ۱۱ تا ۱۳ بیشترین مشکل را خواهیم داشت، به دلیل که همه مردم، کشاورزان، صنعت‌گران، کارمندان و ... در حال مصرف برق هستند، اگر در این زمان نیز مصرف مدیریت شود، همه همدل شویم که در این ایام گرم سال همه بتوانیم از برقی که سهمیه‌بندی است، استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: از مغازه‌داران و اصناف تقاضا دارم که مراعات کنند، به شرکت توزیع برق کمک کنند که بتواند برق پایدار را برای استان فراهم کند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق لرستان خاموشی ها شرکت توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدکرم مرادی ظهر امروز افزایش قیمت کود شیمیایی را در سالجاری یکی دیگر از مشکلات بخش کشاورزی دانست و گفت: متأسفانه با افزایش ۳۰ درصدی قیمت کود علاوه بر نگرانی کشاورزان، توان خرید عوامل توزیع کود نیز کاهش می‌یابد.

وی گفت: ۷۵ درصد اراضی کشاورزی اسدآباد خرد و زیر یک هکتار است که این مهم باعث شده است کشاورزان سهمیه کمتری از کود شیمیایی داشته باشند.

رئیس جهادکشاورزی اسدآباد اظهار داشت: توزیع کود بهاره از دیماه سال گذشته در عوامل توزیع شروع و همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه کود شهرستان ۹۵۰۰ تن است که طبق متراژ زمین بین کشاورزان توزیع می‌شود.

کد خبر 6089180

دیگر خبرها

  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • بهترین ساعت برای مصرف ویتامین D صبح است یا شب؟
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟