Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: یک هزار و ۳۲۱ روستای هرمزگان دارای کرسی شوراهای اسلامی سه یا پنج نفره اند که در ۲۴ روستا داوطلب برای انتخابات شورای روستا ثبت نام نکرده بود که اکنون این تعداد به ۶ روستا کاهش یافته است، بنابراین انتخابات در ۴۵ شهر و یک هزار و ۳۱۶ روستای هرمزگان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رئوفی صبح امروز(۲۵ خرداذماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هرمزگان دارای ۳۴ هزار و ۳۹ نفر رأی اولی است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۹۹ نفر مرد و ۱۶ هزار و ۹۴۰ نفر را زنان تشکیل هستند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان بیان کرد: یک میلیون و ۱۹ هزار و ۲۲۰ نفر واجد شرایط رأی دادن در سال ۹۲ در هرمزگان بودند که ۷۷.۲ دهم درصد آنان در انتخابات آن سال مشارکت کردند و در سال ۹۶ هم یک میلیون و ۱۲۹ هزار و ۲۲۸ نفر واجد شرابط شرکت در انتخابات بودند که ۷۸.۶۹ صدم درصد آنان در انتخابات شرکت کردند. امسال هم امیدواریم با شور و نشاط مردم شاهد مشارکتی ۷۰ درصدی باشیم.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان با اظهار اینکه یک هزار و ۵۵۶ شعبه برای هرمزگان در نظر گرفته شده که یک هزار شعبه ثابت و ۵۵۶ شعبه سیار هستند، عنوان کرد: با توجه به صعب العبور بودن برخی مناطق هرمزگان مانند مناطق کوهستانی شهرستان‌های حاجی آباد، بشاگرد، میناب و همچنین برخی جزایر شعب سیار پیش‌بینی شده که با خودروهای مناسب این مناطق و شناورها به نقاط مورد نظر حمل می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۳۲۱ روستای هرمزگان دارای کرسی شوراهای اسلامی سه یا پنج نفره اند که در ۲۴ روستا داوطلب برای انتخابات شورای روستا ثبت نام نکرده بود که اکنون این تعداد به ۶ روستا کاهش یافته است، بنابراین انتخابات در ۴۵ شهر و یک هزار و ۳۱۶ روستای هرمزگان برگزار می‌شود.

به گفته رئوفی، بیش از ۹ هزار نفر امسال در برقراری امنیت انتخابات در هرمزگان همکاری دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ روستای هرمزگان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات