Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:31:32 GMT

تنها ۲۰ درصد مسکن دهستان فاروج مقاوم سازی شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۳۵۶۳

تنها ۲۰ درصد مسکن دهستان فاروج مقاوم سازی شده است

وحید خاکپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دهستان فاروج با ۲۶ روستا و ۵ هزار و ۷۵۳ خانوار و ۱۸ هزار و ۹۶۱ نفر، پرجمعیت‌ترین دهستان و کم برخوردارترین در شاخص مقاوم سازی مسکن است.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان افزود: دهستان سنگر بعد از دهستان فاروج با یک هزار و ۹۲۴ خانوار و ۵ هزار و ۷۹۲ نفر جمعیت در این شاخص در رتبه پایین‌تر از دهستان‌های دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شاخص برخورداری از مسکن مقاوم در سایر دهستان‌های شهرستان بین ۴۵ تا ۵۰ درصد است گفت: امیدواریم با ساخت ۳۰۰ واحد مسکن محرومان و اجرای طرح‌های دیگر، دو دهستان فاروج و سنگر هم در شاخص مقاوم سازی ارتقا یابند.

وی افزود: بر اساس سرشماری سال ۹۵، جمعیت شهرستان ۴۹ هزار و ۱۹۳ نفر است که بر این اساس ،۱۶ هزار و ۵۵۸ نفر در واحدهای مقاوم سازی شده ساکن هستند.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان گفت: از سال ۸۴ تحت عنوان طرح ویژه مسکن روستایی ۵ هزار و ۶۰۹ فقره تسهیلات پرداخت و ۵ هزار و ۴۳۸ واحد مسکونی در روستاها، مقاوم سازی شده است.

خاکپور افزود: در شهرستان ۳۳ هزار و ۴۵۱ نفر در واحدهای نامقاوم ساکن هستند.

وی در انتها گفت: با ساخت ۲۸۹ واحد با تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی و ۳۰۰ واحد مسکن محرومان تا تیرماه امسال شاخص مقاوم سازی در شهرستان به عدد ۵۵ درصد می‌رسد.

کد خبر 5234735

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن مقاوم سازی مسکن روستایی فاروج انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات شورای شهر و روستا دهستان فاروج مقاوم سازی ۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا