Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارشدی گفت: اتاق اصناف در ماه‌های پیش رو در آماده‌باش کامل قرار گرفته است؛ با همراهی تعزیرات و سازمان صمت به تخلفات رسیدگی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ارشدی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص نظارت بر قیمت اجاره‌بهاء و هچنین جلوگیری از تخلفات بنگاه های املاک گفت: در سال های گذشته به صورت شفاهی اعلام شد که مالکان حق ندارند بالای ۱۵درصد ملک خود را اجاره داده و افزایش دهند، از طرفی در آیین دادرسی مدنی مالکیت یک امر اختیاری است و دولت در این قضایا نتوانست مواردی تهیه کند تا جلوی تخلفات گرفته شود و هیچ گونه انعکاس مصوبه قانونی نه در دادسرا و نه در دادگاه در این خصوص اعلام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف استان با بیان اینکه بازرسی اصناف و اتحادیه صنف بنگاه و املاک به همراه واحد اجراییات ماموریت داشته از بنگاه ها سرکشی کنند، گفت: در برخی موارد تخلفات بنگاه داران مشاهده می شود که در این راستا در بخش رسیدگی به شکایت در اتاق اصناف اقدام شده و پیگیری می شود و طرفی با موسسه های داوری به شکایات رسیدگی می شوند.

ارشدی با بیان اینکه نظارت های جدی بر بنگاه داران و املاک در دستور کار است، ادامه داد: در شرایط فعلی در ماه های پیش رو به صورت مرتب بر بنگاه داران سرکشی می شود و روسای اتحادیه ها با اعضای بنگاه داران جلساتی برای کنترل تخلفات برگزار می کنند.

وی در پایان گفت: اصناف با توجه به وضعیت معیشتی مردم در فصل تابستان در قالب یک طرح جدید در آماده باش کامل بوده و به همراه تعزیرات حکومتی و سازمان صمت بر کار بنگاه های املاک نظارت می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بنگاه داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، حسین نجف زاده افزود: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

او افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند