Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده و مجری برنامه تلویزیونی "زندگی پس از زندگی" درباره ماجرای حضور بازیکن فوتبال دانمارک اعلام کرد که رایزنی‌ها را برای این گفت‌وگو آغاز کرده‌ایم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کریستین اریکسن بازیکن تیم ملی دانمارک در دیدار این تیم مقابل فنلاند در یورو 2020 بر اثر سکته حین بازی بیهوش و به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس ورزشی برنامه "صبح بخیر ایران" خبر داد که وضعیت عمومی‌اش خوب است شاید نتواند آن شرایط ایده‌آلی که قبلاً داشت را داشته باشد. مجری برنامه در جریانِ همین گپ و گفت به حضور او در برنامه ماه رمضانی شبکه چهار سیما اشاره کرد که قابل توجه بود.

به سراغِ عباس موزون تهیه‌کننده، کارگردان، پژوهشگر و مجری این برنامه تلویزیونی رفتیم و با او درباره حضور این بازیکن فوتبال صحبت کردیم. او به خبرنگار تسنیم  گفت: واقعیت این است فوتبال نگاه نمی‌کردم و مشغول ساخت قسمت آخر فصل دوم که جمعه این هفته روی آنتن می‌رود بودم و از اتفاق اریکسن هم بی‌خبر بودم تا اینکه مجری تلویزیون این مطلب را عنوان کرد و ویدئوی این برنامه را برایم ارسال کردند. به محضِ تماشای این ویدئو، رایزنی برای دعوت از این بازیکن آغاز شد.

وی افزود: من با دوستانی که در کشورهای اروپایی دارم ارتباط گرفتم و به دنبال رابطی در دانمارکم؛ فعلاً باید منتظر بمانیم که اولاً رابط پیدا شود، حال این بازیکن فوتبال خوب شود و همچنین متوجه شوم که آیا چنین تجربه‌ای داشته یا خیر؛ و در وهله آخر تلاش کنیم تا او را بتوانیم برای گفت‌وگو در فصل سوم برنامه "زندگی پس از زندگی" دعوت کنیم. 

موزون با اشاره به کمک سفارت ایران در دانمارک یا برخی از نهادهای دولتی دست‌اندرکار در این عرصه، گفت: چقدر خوب است که اگر سفارت ایران در دانمارک پیش‌قدم شود و همکاری برای این دعوت داشته باشد و یا آن‌هایی که دست‌شان می‌رسد چه دولتی و چه نهادی بتوانند ما را یاری دهند. چرا که بسیاری از این هماهنگی‌ها، مردمی پیش می‌رود.

او درباره فصل سوم "زندگی پس از زندگی" توضیح داد: این روزها بحث تحقیق و پژوهش برای ساخت فصل سوم "زندگی پس از زندگی‌" را آغاز کرده‌ایم. البته تکرار فصل دوم به صورت هفتگی جمعه‌ها ساعت 23 روی آنتن خواهد بود. 

موزون تأکید کرد: ما برای فصل سوم فرم متنوع و جدیدی را مدنظر داریم که نسبت به خلاقیت‌های فصل اول و تنوع و تفاوت در فصل دوم، جلوتر باشد. تجربه‌گرانی که به دلایلی به فصل دوم نرسیده‌اند از آن‌ها استفاده خواهیم کرد و تجربه‌گران جدیدی هم خواهیم داشت. 

موزون در پاسخ به این سؤال که آیا برای فصل سوم هم همچون فصل اول و دوم از تجربه‌گرهای منفی استفاده خواهید کرد، گفت: بستگی به این دارد که مخاطب با رفتارها و بازخوردهایشان، تجربه‌گرهای منفی را فراری نداده باشند. به همین خاطر باید ببینیم آیا تجربه‌گرها برای فصل سوم هم همراهی خواهند کرد یا بازتاب‌ها آن‌ها را پشیمان کرده‌ است. 

ساعت سخنرانی تلویزیونی 26 خرداد رهبر انقلاب تغییر کردصوفی: تلویزیون‌های همه دنیا ضابطه دارند/ ولنگاری جایی در رسانه ملی نداردنگاهی به سریال انتخاباتی تلویزیون/ چرا نامش از تخت و تاج به آخرین سامورایی رسید؟

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه چهار رسانه ملی تلویزیون اخبار دانمارک شبکه چهار رسانه ملی تلویزیون اخبار دانمارک زندگی پس از زندگی فصل سوم فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد