Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخوند عبدالرزاق رهبر گفت: هرچقدر حضورمان در انتخابات پرشور تر باشد، جواب قاطع ای برای دشمنان و کسانی است که دوست ندارند عزت و پیشرفت کشورمان را ببینند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از گلستان، آخوند عبدالرزاق رهبر امام جمعه آق قلا با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و انجام وظیفه دینی و ملی و لبیک به اولی الامر گفت: ملت بزرگ ایران باید اطاعت مطلق خود را نسبت به اولی الامر و مقام معظم رهبری ثابت کنیم و نشان بدهیم که بین مرید و مراد ارتباط کاملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید به منویات رهبر معظم انقلاب افزود: با حضور ۱۰۰ درصدی در انتخابات باید به دنیا بفهمانیم که ملت بزرگ ایران یک امت و ملت واحده است.

مدیر مدرسه علوم دینی عرفانی آق قلا تصریح کرد: هرچقدر حضورمان در انتخابات پرشور تر باشد، جواب قاطع ای برای دشمنان و کسانی است که دوست ندارند عزت و پیشرفت کشورمان را ببینند.

آخوند رهبر با اشاره به اینکه، صهیونیسم، آمریکا و انگلیس و همه دشمنان چشم به ملت ایران دوخته اند که ببینند آیا اطاعت ملت ایران از مقام معظم رهبری تا چه میزانی است، گفت: در چنین شرایطی همه و همه وظیفه داریم با شرکت در انتخابات جواب محکم و دندان شکنی به مخالفان و آنهایی که در داخل و خارج در صدد صدمه زدن به نظام و انقلاب هستند بدهیم و ثابت کنیم که ما اولی الامر خود را با قلب و جان دوست داریم و طبق دستور ایشان در انتخابات شرکت حداکثری خواهیم داشت.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو

دریافت 5 MB کد خبر 849525 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • امام جمعه اردبیل به سفیر اسرائیل در آذربایجان /ظاهرا آذری‌ها را موجودات نادانی فرض کرده که می‌تواند دروغ هایش را به ما بفروشد
  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات