Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مشترک امور فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: اینکه گفته می‌شود در دولت فعلی و پس از انتخابات ریاست جمهوری نمی‌توانیم انتخابات فدراسیون‌ها را برگزار کنیم درست نیست.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه گفته می‌شود پس از انتخابات ریاست جمهوری امکان برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها وجود ندارد، اظهار داشت: این مسئله واقعیت ندارد و می‌توانیم تا پیش از آنکه دولت جدید بر سر کار بیاید  انتخابات فدراسیون‌ها را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی شاید پس از تحلیف رئیس جمهوری جدید، وزیر فعلی ورزش تا زمان رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی به کار خود ادامه دهد. 

وی در مورد اینکه زمان برگزاری انتخابات فدراسیون‌های اسکیت، تیراندازی و ژیمناستیک مشخص شده، گفت: هنوز استعلام‌های مربوطه به دست ما نرسیده است و تا زمانی که این اتفاق نیفتد نمی‌توان زمان برگزاری انتخابات را تعیین کرد.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در خصوص اینکه جلسه تجدید نظر مربوط به اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت مدیریتی فدراسیون ژیمناستیک برگزار شده یا خیر، تصریح کرد: هنوز این جلسه برگزار نشده است.

خسروی درباره اینکه گفته می‌شود رئیس یکی از فدراسیون‌ها که صلاحیت مدیریتی او تایید شده بوده در مراحل بعدی صلاحیت او رد شده گفت: این مسئله واقعیت ندارد و در این خصوص چیزی به ما اعلام نشده است.

 

بیشتر بخوانید: چالش وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها قبل از پایان دولت

 

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون ها انتخابات فدراسیون ها برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی