Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@21:11:05 GMT

ناپدید شدن 11 کیلو طلا بعد از مرگ مرد جواهرساز

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۴۱۰۳

ناپدید شدن 11 کیلو طلا بعد از مرگ مرد جواهرساز

همزمان با مرگ مشکوک مرد جواهر ساز و شکایت پسر او، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل خبر مرگ مشکوک مردی ۷۲ ساله به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. با شروع تحقیقات مشخص شد مرد ۷۲ ساله به‌ نام حجت در کار ساخت طلا و جواهر بوده است  که باتوجه به مشکوک بودن ماجرا بازپرس جنایی دستور تحقیق از خانواده او را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر حجت در تحقیقات گفت: من مقیم امریکا هستم و هر چند وقت یک بار برای دیدن پدر و مادرم به ایران می‌آیم. پدر و مادرم به‌خاطر اختلافاتی که داشتند سال‌ها قبل از هم جدا شده و پدرم با زن دیگری ازدواج کرد و از او  صاحب دو دختر شد، اما این ازدواج هم چند سال قبل به طلاق رسید.
او ادامه داد: پدرم مباشری به‌ نام حمید داشت که کارهایش را انجام می‌داد. چند روز قبل حمید با من تماس گرفت و گفت به خانه پدرم رفته اما هر چه زنگ زده کسی در را باز نکرده به ناچار با کلیدش وارد خانه شده و بدن نیمه جان پدرم را در اتاق پیدا کرده است ؛ او را به بیمارستان منتقل کرد اما پدرم فوت می‌کند.

ناپدید شدن اموال

او ادامه داد: درست است که بیمارستان علت مرگ را ایست قلبی عنوان کرده اما پدرم بیماری و مشکل قلبی نداشت، البته موردی که ما را مشکوک کرد این بود که پدرم ۴ کارت بانکی داشت و وقتی از حمید کارت‌های بانکی پدرم را خواستم او فقط یکی از کارت‌ها را به من داد؛ زمانی که برای بررسی حساب‌های دیگر پدرم به بانک رفتم متوجه شدم که موجودی ندارد و خیلی تعجب کردم.پدرم همیشه مقدار زیادی پول در حساب‌هایش داشت.
مهندس جوان گفت: مقداری از اموال با ارزش پدرم که شامل ۱۶ هزار دلار، ۸ کیلو طلا، ۲ شمش طلا که هر کدام یک و نیم کیلو بود و کلی طلا و جواهرات بود و پدرم آنها را در صندوق امانات بانک نگهداری می‌کرد نیزناپدید شده است؛ زمانی که از بانک پیگیر شدم گفتند پسر جوانی به بانک مراجعه کرده و با مدارک و کلید گاوصندوق تمام وسایل و اموال پدرم را خارج کرده است. مشخصات پسری که مسئولان بانک به من دادند با مشخصات حمید یکی بود. من از مباشر پدرم، نامادری و دو خواهر ناتنی‌ام که دنبال اموال پدرم بودند شکایت دارم.
با شکایت مهندس جوان بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته محل زندگی حجت و بانک را صادر کرد و مباشر مرد طلاساز همسر و دو دخترش نیز برای تحقیق و بازجویی احضار شدند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین ،پلیس، پسربچه ۳ ساله را که ناپدید شده بود به آغوش مادرش بازگرداند.

اعتمادآنلاین در خبری نوشت: سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسربچه‌ ۳ ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرد، به صورت ناگهانی ناپدید شد. از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفا کمک کنید.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه موردنظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.

سردار گودرزی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسر بچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کره و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پسر بچه ۳ ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899797

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • (ویدئو) مسعود ده‌نمکی: پدرم می‌گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن
  • شاهد آخرین نفسِ پدرم در دنیا
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!