Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:44:41 GMT

انتخابات در کرج به صورت تمام مکانیزه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۴۱۶۷

انتخابات در کرج به صورت تمام مکانیزه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی در بازدید از سایت تجمیع آرا استان البر که صبح سه شنبه صورت گرفت، با بیان اینکه کمتر از ۳ روز دیگر تا انتخابات ۱۴۰۰ مانده است، افزود: شهرستان کرج به دلیل تراکم بالای جمعیت بیشترین تعداد صندوق و شعب اخذ رأی را دارد.

وی ادامه داد: با تمام توان و بسیج مجموعه استان، تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو اندیشیده شد و تمامی روند این رویداد مهم و سرنوشت ساز به صورت مستمر مورد بازدید و رصد قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت: برای سنجش میزان آمادگی استان برای برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خرداد ماه، مانورهایی نیز برگزار شده تا نقاط ضعف احتمالی شناسایی و رفع شود.

وی افزود: استقبال پرشور داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا در البرز حاکی از حضور پرشور مردم در تعیین سرنوشت روستا، شهر و کشورشان است.

استاندار البرز اضافه کرد: مردم حق شناس ایران اسلامی همواره حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا بوده اند و با مشارکت خود بار دیگر تجلی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خواهند بود.

وی گفت: هزار و ۳۶۳ شعب اخذ رأی در البرز از ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ آماده اخذ رأی از مردم هستند و امید است مردم در ساعات اولیه روز به شعب مراجعه کنند.

شهبازی با اشاره به اینکه ۵۳۱ شعبه ثابت و سیار برای کرج پیش بینی شده، افزود: در کلانشهر کرج انتخابات به صورت کاملاً مکانیزه برگزار می‌شود و به تبع آن نتیجه آرا زودتر مشخص می‌شود.

کد خبر 5235195

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر اردبیل آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها سعید جلیلی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
 ابوطالب شفقت افزود:تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.
شفقت افزود:امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.
دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟