Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام برای حضور در سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر “ترنم وحی” ویژه قرآن آموزان عضو مؤسسه کشوری مهد قرآن از سراسر کشور از ۲۳ خردادماه به مدت ۱۵روز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ثبت نام برای حضور در سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر “ترنم وحی” ویژه قرآن آموزان عضو مؤسسه کشوری مهد قرآن از سراسر کشور از امروز یکشنبه ۲۳ خردادماه آغاز شد و به مدت ۱۵روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون آموزش مؤسسه کشوری مهد قرآن کریم، مرحله مقدماتی آزمون، در دفاتر شعب و کانون های مهد قرآن در سراسر کشور ، مردادماه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر “ترنم وحی” سال ۱۳۹۹ از مجموع ۱۸۷ شرکت کننده عضو دفاتر شعب و کانون های مهد قرآن در ۱۸ استان کشور ، تعداد ۵۸ قرآن آموز موفق به دریافت مدرک کشوری حفظ کل نائل شدند.

بنابر این گزارش بر اساس بخشنامه ابلاغی به مدیران شعب و کانون ها ، قبول شدگان در آزمون حفظ ۲۰ جزء می توانند با مراجعه به نشانی www.ayeh.ir و یا کلیک بر روی دکمه زیر وارد سامانه ثبت نام شوند.

ثبت نام در سیزدهمین دوره آزمون ترنم وحی

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: مؤسسه کشوری مهد قرآن مهد قرآن مؤسسه کشوری مهد قرآن آزمون سراسری دوره آزمون ترنم وحی ثبت نام حفظ کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری هنر و زبان‌های خارجه

آزمون سراسری گروه آزمایشی هنر  همچنین گروه آزمایشی زبان های خارجه راس ساعت۱۴:۳۰ آغاز شد.

در گروه آزمایشی هنر ۵۲ هزار و ۸۱۹ و  در گروه آزمایشی زبان های خارجی ۸۴ هزار و ۵۶۷ داوطلب شرکت کرده اند.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰  و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در آزمون سراسری نوبت اول  در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • آغاز آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • آغاز آزمون سراسری هنر و زبان‌های خارجه
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور