Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مهرانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: انتخابات امسال ایستگاهی آغازین برای اهداف و راهبردهای گام دوم انقلاب اسلامی است و مردم باید در سایه مطالعه و شناخت، اصلح‌ترین فرد را برای ریاست جمهوری و  کارآمدترین نامزدها را برای خدمتگزاری در پارلمان‌های محلی شهر و روستا برگزینند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز  خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی فضای سیاسی کشور آزاد و میدان گفت‌ وگو و مطرح کردن افکار و دیدگاه‌های اشخاص مورد نظر گروه‌ها و احزاب و تشکل‌ها باز است و هر یک از نامزدها  برنامه‌های خود در راستای افزایش هر چه بیشتر مشارکت مردم در انتخابات خردادماه امسال مطرح می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: یکی از مباحث مهم گفتمانی در ایام انتخابات این است که نامزدها در برنامه‌هایشان میزان پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب و ملت شریف ایران نشان دهند تا مردم به تکلیف خود در پای صندوق‌های رأی دقیق عمل کنند، به نوعی مردم در قاب بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال این هستند که ببینند نامزدها برای نظام‌سازی اسلامی به چه اصول و مؤلفه‌هایی پایبند هستند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز تصریح کرد: مردم به دنبال گفتمان غالب نامزدهای ریاست جمهوری در انتخابات ۱۴۰۰ از دل بیانیه گام دوم هستند تا فردی که از صندوق رأی بیرون می‌آید، نقطه عطفی در اداره کشور پدید آورد.

مهرانی با اشاره به اینکه مشارکت گسترده و پرشور مردم درانتخابات حفظ وحدت و انسجام داخلی و تضمین اقتدار ایران دردنیا  را به همراه دارد، اضافه کرد: انتخابات آزمون بزرگ سیاسی برای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی محسوب می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز یادآورشد: با هر رای مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور رقم می‌خورد و این مهم در جریان گام دوم انقلاب اسلامی اهمیت بیشتری داشته و آرای هوشمندانه می‌تواند ریلی امن برای دستیابی به پیشرفت کشور باشد.

وی ادامه داد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ۲۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی باهدف ترسیم نقشه راه کشور با عنوان گام دوم ب انقلاب اسلامی منتشر شد که در آن تأکید بویژه بر مردمی‌بودن جمهوری اسلامی شده و تنها انقلابی نام گرفته که چهار دهه پرافتخار را پشت سرنهاده و و به عنوان الگویی موفق در جهان مطرح شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرزگفت: اکنون انقلاب اسلامی وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه پردازی و تمدن‌سازی شده است که برای تحقق راهبردها در ادامه راه باز هم حمایت هوشمندانه مردمی در کنار ارمان‌های نظام اسلامی محوریت امور را شامل می‌شود.

وی افزود: حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات ضمن ایجاد روحیه امید و انگیزه در لایه‌های مختلف جامعه، توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را خنثی کرده و گام دوم انقلاب را تضمین می‌کند.

مهرانی عنوان کرد: انتخابات یک همه‌پرسی ملی و آوردگاهی با عظمت است که مردم با حضور پرشورشان در سایه آگاهی و شناخت به دشمنان نظام اسلامی ثابت می‌کنند که با تمام وجود پای آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده در انتخابات و گزینش فرد اصلح به‌عنوان رییس جمهوری و افراد توانمند برای شوراهای اسلامی شهر و روستا یک وظیفه شرعی و ملی است و آحاد مردم مومن و انقلابی باید نسبت به این مهم توجه داشته باشند، بیان داشت: ملت باید بداند که هیچ کشوری برای ما دل نمی‌سازند و باید برای تعیین سرنوشت کشور و نظام اسلامی در انتخابات حضور پیدا کرده و با انتخاب افراد اصلح آینده کشور را تضمین کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرزتاکید کرد: در صورتی که مردم با استفاده از تجربیات گذشته و شناخت کافی از نامزدها هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراها انتخاب خوبی داشته باشند و نیروهای کارآمد، با ایمان، با انگیزه، علاقه مند، پرکار و اصلح را انتخاب کنند، مشکلات موجود به آسانی حل خواهد شد.

استان البرز ۵۰۰ خیر مدرسه ساز فعال دارد که تا کنون ببیش از نیمی از مدارس استان البرز توسط خیرین احداث شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز گام دوم انقلاب انقلاب اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری استان البرز نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد

رئیس دیوان عالی کشور گفت: پرونده قضائی هشت مهر در زاهدان مسیر درست خود را طی کرده، حکم آن صادر و به حکم اعتراض شده و در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری در مراسم تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پرونده قضائی هشت مهر در زاهدان مسیر درست خود را طی کرده، حکم آن صادر و به حکم اعتراض شده و در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی است.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: هر چه یک پرونده سنگین‌تر و پرمحتواتر باشد زمان بیشتری برای رسیدگی نیاز دارد و دقت در رسیدگی زمان می‌برد، ما باید تلاش کنیم زمان را به حداقل برسانیم، پرونده مسیر خود را طی کرده حکم صادر و به حکم اعتراض شده و در دیوان عالی کشور است، این قول را به مردم سیستان و بلوچستان می‌دهم با استفاده از اختیارات خودم پرونده را با اولویت پیگیری خواهم کرد.

وی ادامه داد: بر اساس اختیار قانونی که به عهده بنده است رسیدگی به این پرونده را در اولویت قرار خواهم داد چون اگر اولویت نباشد و این پرونده در فرآیند رسیدگی باشد ممکن است رسیدگی به آن دو سال طول بکشد.

حجت‌الاسلام منتظری عنوان کرد: رئیس دیوان این اختیار را دارد که پرونده‌ها را براساس شرایط خاص در اولویت قرار داده و خارج از نوبت رسیدگی کند، حتماً پرونده هشتم مهرماه زاهدان را پس از بازگشت به تهران پیگیری خواهم کرد که اگر برای آن دستور اولویت داده شده باشد تصحیح شود و اگر این اتفاق نیفتاده باشد حتماً در اولویت قرار داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرایط کشور ما به نحوی است که همه باید در راستای توسعه کشور گام برداریم، ادامه داد: اما عده‌ای با استفاده از تریبون‌هایی که دارند حرف‌هایی می‌زنند که دشمن شاد کن است؛ بدانند نظام جمهوری اسلامی تثبیت شده و منتهی به ظهور بقیه‌الله(عج) خواهد بود.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: تریبون دارها بدانید و مطمئن باشید این نظام مورد توجه عامه مردم است، بنابراین باید طرز تفکرات خود را تغییر دهید، قدرت نظام جمهوری اسلامی اسراییل را به ذلت کشاند.

حجت الاسلام منتظری اظهار کرد: امنیت، عدالت، رفاه و آسایش معیشتی مواردی‌اند که مردم به آن‌ها نیازمند هستند زیرا همه مولفه‌های پیشرفت یک جامعه و ترقی یک کشور در لوای امنیت تحقق پیدا می‌کند. جوانان بسیاری در دفاع از امنیت سیستان و بلوچستان جان خودشان را از دست داده‌اند ما خودمان را به این افراد مدیون‌می دانیم اگر این پاسداران و صیانت کنندگان نبودند وضعیت ما وضعیت دیگری بود بنابراین باید قدردان این افراد باشیم.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه از همه کسانی که در سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتش، بسیج و مجموعه قرارگاهی که امنیت را در سیستان و بلوچستان و کشور به وجود آورده‌اند؛ تقدیر می‌کنیم تصریح کرد: دشمن به شدت تلاش می‌کند امنیت را که امری حیاتی است را در کشور سلب کند و امنیت را از جامعه ما بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ دفاع از کشور اتفاقات زیادی رخ می‌دهد که بخشی از آن‌ها به اطلاع مردم می‌رسد و بسیاری از آن‌ها توسط مسئولان امنیتی و اطلاعاتی گفته نمی‌شود، دشمن در همه عرصه‌ها برای ایجاد نا امیدی در بین مردم اتاق فکر راه‌اندازی کرده تا شکاف و اختلاف را بزرگ جلوه دهد اما اکنون دشمن سیلی محکمی از جمهوری اسلامی خورده که هنوز گیج است.

حجت الاسلام منتظری به اقدام مقتدرانه ایران در تنبیه اسرائیل اشاره کرد و افزود: پس از این اقدام دنیا به تلاطم افتاده است حادثه ای که برگ زرینی بر کتاب قطور و پرافتخار نظام جمهوری اسلامی که ـ در طول 75 سال تولد نامشروع رژیم کودک کش صهیونیستی به راه افتاده ـ در قالب موشک و پهپاد تبلور پیدا کرد و خانه آن‌ها را به لرزه انداخت و این اقدام ایران دنیا را متحول کرد.

وی بیان کرد: کشورها و حوزه‌های مختلف در بین کشورهای اسلامی در تجزیه و تحلیل این قضیه هستند و این افتخاری برای مردم کشور است که منشا آن انقلاب عظیم و اعتقادات راسخ و تربیت یافتن در مکتب قرآن است.

رئیس دیوان عالی کشور عنوان کرد: امام راحل در این‌ مکتب تربیت یافت و انقلاب را به وجود آورد که اکنون 35 سال است که رهبر معظم انقلاب پرچمدار این انقلاب است و این انقلاب را رهبری کرده که در دنیا بی بدیل است.

وی اظهار کرد: کسانی که انقلاب را قبول دارند بیایند در یک محفل بیان کنند که مثل جمهوری اسلامی کجا وجود دارد. پیشرفت عظیمی که نصیب ملت شده محصول فکر و اندیشه جوانان ما است ملت رشید و توانمند ما فوق آنچه که می‌توانیم استحقاق خدمت دارند و ما مسئولان در تمامی حوزه‌ها وظیفه داریم آنچه که در توان است صادقانه و مخلصانه در خدمت مردم باشیم.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: عدالت تنها مختص دستگاه عدلیه نیست در نظامی که مبتنی بر احکام الهی است همه دستگاه ها باید مجری عدالت باشند در واقع در نظام جمهوری اسلامی اجرای عدالت وظیفه همه است اما دستگاه قضا مرجع مردم برای رفع خصومت است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم