Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@00:04:30 GMT

دهیاران حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۴۶۲۳

دهیاران حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی صبح امروز در جلسه تجلیل از بانوان کردستانی دهیاران برتر کشور در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دهیاران باید به عنوان نماینده دولت در روستاها باید حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان جهت تحقق اهداف توسعه پایدار روستاها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مورد توسعه روستاها نگاه ویژه‌ای داریم و با همه توان در جهت توسعه همه جانبه مناطق روستایی تلاش خود را مضاعف می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: بانوان دهیار با دارا بودن توانایی و قابلیت‌های فراوان مدیریتی می‌توانند نقش مهمی در توسعه پایدار روستایی در کردستان ایفا کنند.

همچنین بر لزوم توجه به مباحث آموزشی برای ارتقا سطح بهره‌وری مدیریتی دهیاران در استان تاکید و در ادامه ابراز کرد: در چند سال اخیر برنامه های آموزشی گسترده‌ای برای آموزشی دهیاران استان انجام شده و نتایج مناسبی نیز برای ارائه خدمات بهتر به روستاییان حاصل شده است.

وی با بیان اینکه هنر دهیاران جذب مشارکت مردم در مسیر توسعه روستایی است، اذعان داشت: با توجه به کسب عناوین برتر کشور توسط بانوان دهیار کردستانی در این رابطه در آینده حمایت‌های لازم از این بانوان در استان به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان کردستان دهیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری