Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستان قدس حسینی پس از آتش سوزی در یکی از شهرهای کردستان عراق، با ارسال مواد غذایی و تجهیزات، به آوارگان ایزدی و مسیحی کمک کرد.

به گزارش قدس آنلاین، پس از درخواست رئیس اوقاف مسیحیان به منظور کمک به آوارگان شریا در شهر دهوک عراق، آستان قدس حسینی فارغ از دین و مذهب، اقدام به بررسی وضعیت و کمک به مردم این منطقه که عمدتا مسیحی و ایزدی هستند، کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، خادمان امام حسین (ع) در کنار توزیع مواد غذایی و غذای حضرتی، اقدام به ارسال وسایل مورد نیاز آوارگان کردند؛ به طوری که بیش از سه کامیون وسایل مورد نیاز برای تجهیز چادرها از وسایل سرمایشی تا پتو در اختیار آوارگان قرار دادند.

نکته جالب اینجا است که مردم دهوک عراق که بیشتر مسیحی، ایزدی و سنی هستند، با حضور خادمان حرم امام حسین (ع) در این منطقه، ابراز خوشحالی کردند و حتی برخی از حاضران با صلوات از تبرکی‌های حرم سیدالشهدا (ع) استقبال کردند.

اواسط خردادماه در اردوگاه آوارگان ایزدی در جنوب استان دهوک عراق آتش سوزی رخ داد و حدود ۵۰۰ چادر در اردوگاه شریا در آتش سوخت. دهوک یکی از استان‌های کردستان عراق است که اقلیت‌ها و ادیان مختلف در آنجا ساکن هستند.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اهدای تبرکی حرم امام حسین ع کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازارینی: امیدوارم اسرائیل مانع سفر یکشنبه من به غزه نشود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، فیلیپ لازارینی، کمیسر آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) امروز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد: یکشنبه آینده به نوار غزه سفر خواهم کرد و امیدوارم (رژیم) اسرائیل مانع ورودم نشود.

کمیسر آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در این ارتباط از کشورها خواست تا از تحقیقات مستقل در مورد قتل‌ ها و بازداشت کارکنان و آسیب رساندن به اماکن عمومی و بین المللی پس از پایان تنش آفرینی های اشغالگران قدس حمایت کنند.

فیلیپ لازارینی، کمیسر کل «آنروا» پس از ارائه توضیحاتی به کشورهای عضو سازمان ملل در ژنو، با بیان اینکه از آغاز جنگ در غزه، ۱۸۲ کارمند آنروا کشته و بیش از ۱۶۰ ساختمان ویران یا آسیب دیده‌ اند، اضافه کرد: بیش از ۴۰۹ نفر در ساختمان‌ های آنروا برای اسکان آوارگان کشته شده اند.

وی در ادامه از کشورها درخواست کرد تا از یک تحقیق مستقل حمایت کنند تا «از تبدیل شدن این موضوع در آینده به استاندارد جدید جلوگیری شود.»

لازارینی گفت که اشغالگران قدس ماه گذشته مانع ورود وی به غزه شدند و او قصد دارد روز یکشنبه دوباره به غزه سفر کند. او ابراز امیدواری کرد که رژیم اسرائیل به او اجازه ورود بدهد.

کمیسر کل آنروا اظهار داشت: هنوز از مردم خواسته نشده است که رفح را تخلیه کنند، ولی نگرانی زیادی در غزه در مورد حمله اسرائیل به این شهر وجود دارد. منابع غذایی بیشتری در ماه آوریل در غزه در دسترس قرار گرفت، اما همچنان ناکافی است.

این مقام سازمان ملل با بیان اینکه اکثر کشورهای کمک‌ کننده حمایت مالی خود از آنروا را ازسرگرفته‌اند، افزود: هنوز تعداد کمی از کشورها هستند که فعلا تصمیم به انجام این کار نگرفته‌ اند. پس از اعلام کمک‌های جدید به آنروا، می‌ توانیم تا ژوئن به فعالیت ادامه دهیم و مشتاقانه منتظر ادامه عملیات خود تا ماه آگوست هستیم.

کد خبر 6093391

دیگر خبرها

  • لازارینی: امیدوارم اسرائیل مانع سفر یکشنبه من به غزه نشود
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟