Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فراز کمالوند سرمربی سایپا و کارشناس فوتبال درباره دیدار تیم های ایران و عراق و همچنین پرونده مهم سایپا و پیکان به نکته های زیر اشاره کرد:

*ایران قدرت اول آسیاست و سال‌ها بود در مسابقات اینچنینی به مشکل بر نمی‌خورد. اطمینان دارم عراق را هم قاطعانه شکست می‌دهیم و به‌عنوان صدرنشین صعود می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فقط در خط حمله شش هفت بازیکن بین‌المللی داریم که در سطح اول آسیا هستند. با این اوصاف فکر نمی‌کنم نه در این مرحله و نه در مرحله بعد برای رسیدن به جام جهانی با مشکلی جدی مواجه شویم.

*تنها مسئله‌ای که جای نگرانی دارد مسائل روانی این بازی است. بچه‌ها نباید وارد مسائل حاشیه‌ای حریف شوند. در این صورت فکر می‌کنم اگر بچه‌ها ۵۰ درصد خودشان هم باشند ما این بازی را می‌بریم. ما فقط باید از درگیری و حاشیه فراری باشیم.

*در شرایط عادی با دو سه گل اختلاف باید عراق را شکست دهیم. الان شرایط به گونه‌ای است که اصلاً نباید وارد فضای تساوی و صعود به‌عنوان تیم دوم شویم. بچه‌ها یک درصد هم نباید به تساوی فکر کنند و فقط برای برد به زمین بروند.

*پرونده بازی سایپا و پیکان را دیگر پیگیری نمی‌کنیم، چون پنج شش قاضی عادل در کمیته استیناف هستند و منتظر می‌مانیم تا آنها تصمیم بگیرند.

*به بیانیه‌ها و فشار دیگر تیم‌ها توجه نمی‌کنیم و پاسخگو هم نبوده‌ایم، ولی یکی دو جا دیدم برخی تیم‌ها در این پرونده از فشار سیاسی استفاده می‌کنند و نمایندگان مجلس ورود کرده‌اند. همه می‌دانیم فوتبال قوانین خاص خودش را دارد و اگر نماینده‌ها نیز دخالت کنند، مطمئن هستیم کمیته استیناف تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و با عدالت رأی خودش را صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید: نگاهی به بازی ایران و عراق/ روز انتقام فرا رسید!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فراز کمالوند سایپا پیکان کمیته استیناف پیکان تیم ملی تیم ملی عراق سایپا فدراسیون فوتبال ایران فراز کمالوند کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و از مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه پذیرای تیم فوتبال سایپا بود. این بازی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و با قضاوت مهرداد خسروی برگزار شد.

تنها ۲ دقیقه بعد از گل ملوانی‌ها، محمدحسین خسروی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم در نتیجه برابر شوند. این بازی در پایان وقت‌های قانونی سرانجامی نداشت تا تکلیف تیم برنده در وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در شرایطی که وقت‌های اضافه بازی به ثانیه‌های پایانی نزدیک می‌شد حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ کار را برای ملوان تمام کرد تا این تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کند.

ترکیب ملوان بندرانزلی:

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب سایپا:

نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، سیدمحمد طا‌ها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ملوان به جام حذفی رفت
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!