Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم «اونودا -۱۰ هزار شب در جنگل» به عنوان فیلم افتتاحیه بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن انتخاب شد. این فیلم ساخته فیلمساز فرانسوی آرتور هاراری است.

فیلم داستان سربازی به نام هیرو اونودا را تصویر می‌کند که به جزیره‌ای در فیلیپین در سال ۱۹۴۴ فرستاده شد تا در برابر نیروهای آمریکایی بجنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تسلیم شدن ژاپن این سرباز حاضر نیست این امر را بپذیرد و به زندگی خود در جنگل ادامه می‌دهد و ۱۰ هزار روز طول می‌کشد تا وی سرانجام اسیر شود و باور کند که جنگ جهانی دوم به پایان رسیده است.

در این فیلم اندو یویا، تسودا کانجی، ماتسورا یویا، چیبا تتسویا و اوگانتا ایسئی بازی کرده‌اند.

جشنواره درباره فیلم گفته این فیلم به نوعی یک سفر اودیسه‌وار درونی را تصویر کرده و نشان دهنده فیلمسازی استادانه این کارگردان و فیلمی عالی درباره تعهد و زمان است.

همچنین اسامی هیات داوران این بخش اعلام شده و آندریا آرنولد کارگردان بریتانیایی به عنوان رییس هیات داوران بخش نوعی نگاه انتخاب شده است.

مایکل کاوینو کارگردان آمریکایی، السا زیلبرشتاین بازیگر فرانسوی، دنیل بورمن کارگردان آرژانتینی و مونیا مدور فیلمساز الجزایری در این مسیر وی را همراهی می‌کنند.

در این بخش ۲۰ فیلم بلند برای داوری انتخاب شده است.

کد خبر 5235247

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم کن مراسم افتتاحیه فرانسه انتخابات 1400 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما تئاتر ایران مناظره انتخاباتی مهران مدیری بنیاد فرهنگی هنری رودکی سریال ایرانی برنامه رادیویی رادیو تهران فیلم سینمایی شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس

ستاره سابق آرسنال و چلسی از ترکیب رویایی خود رونمایی کرد.

طرفداری | از تیم منتخب تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن رونمایی شد.

به گزارش دیلی میل، از سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال و چلسی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های هجومی تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. هافبک اسپانیایی پس از رایان گیگز افسانه‌ای با 111 پاس گل، دومین پاسور برتر تاریخ پرمیرلیگ به حساب می‌آید. در کارنامه درخشان فابرگاس علاوه بر آمار فردی عالی، افتخارات پرشماری از جمله دو قهرمانی پرمیرلیگ )با چلسی) و قهرمانی جام حذفی انگلیس (با آرسنال و چلسی) به چشم می‌خورد.

سسک فابرگاس در مصاحبه‌ای با دیلی میل، از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب خودش رونمایی کرد. در ترکیب رویایی فابرگاس، اساطیری چون تیری آنری، دیدیه دروگبا و کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند. نکته جالب میان انتخاب‌های او، وقتی بود که نتوانست کوین دی بروین و داوید سیلوا را به دیگری ترجیه بدهد و بنابراین، هر دوی آن‌ها را در تیم منتخب گذاشت.

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس دروازه‌بان: دیوید سیمن مدافعان: کایل واکر، ریو فردیناند، جان تری و اشلی کول هافبک‌ها: کوین دی بروین یا داوید سیلوا، استیون جرارد، پاتریک ویرا و کریستیانو رونالدو مهاجمان: تیری آنری و دیدیه دروگبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد