Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از الجزیره، زیونا چانا، مرد ۷۶ ساله  هندی، در راس فرقه‌ای مسیحی در شمال ایالت میزورام، امکان تعدد زوجات را برای مردان فراهم کرد.

چانا که به گفته مقامات گمان می‌رود رئیس «بزرگ‌ترین خانواده جهان» باشد، روز گذشته درگذشت و ۳۸ همسر و ۸۹ فرزند از خود به جا گذاشت.

این فرقه که به نام چانا پاول شناخته می‌شود توسط پدر زیونا و در سال ۱۹۴۲ تاسیس شد و حدود ۲۰۰۰ عضو دارد که بیشتر آنها در روستای بکتاوانگ میزورام زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مقامات این ایالت گفت میزورام و بکتاوانگ به دلیل حضور این خانواده به جاذبه‌ای گردشگری تبدیل شده‌اند. خانواده چانا در یک اقامتگاه ۱۰۰ اتاقه زندگی می‌کنند.

به گزارش مقامات محلی هند، چانا که ۳۳ نوه نیز داشت، بعد از ظهر یکشنبه به دلیل عوارض مربوط به دیابت و فشار خون بالا درگذشت.

یکی از نمایندگان سابق این ایالت در کنگره هند، لال ثاناولا، به خبرگزاری آنادولو گفت که مرگ او یک ضرر بسیار بزرگ برای همه است زیرا در خانواده منظم او «چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد.»

گزارش ها حاکی است که چانا در سال ۱۹۵۹ هنگامی که ۱۷ ساله بود با همسر اول خود ازدواج کرد و ادعا شده که او در یک سال با ده زن ازدواج داشته است. آخرین ازدواج او در سال ۲۰۰۴ با یک جوان ۲۵ ساله انجام شد.

تعدد زوجات طبق قوانین هند غیرقانونی است با این حال، چند قبیله در شمال شرقی هند و بر اساس قوانین عرفی خود، که از طرف مقامات ایالتی مجاز شمرده شده، تعدد همسر را مجاز می‌دانند.

این خانواده پرجمعیت در خانه‌ای چهار طبقه و صورتی رنگ به نام «خانه نسل جدید» زندگی می‌کنند و تا کنون در برنامه‌های تلویزیونی مختلفی شرکت کرده‌اند.

ویدئو | لحظه بلعیده شدن یک خودرو در زمین کد خبر 607688 برچسب‌ها هند مسیحیت گینس خانواده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هند مسیحیت گینس خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228395 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • همسر مصطفی خمینی درگذشت
  • معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم