Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام شروع تبلیغات نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر فضای انتخاباتی شهر قصرشیرین رنگ دیگری به خود گرفت و تمام خیابان‌ها و معابر سطح شهر پر از بنر‌ها و پوستر‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها شده و ریسه‌های تصاویر و عکس و پوستر خیابان‌های مرکزی شهر را کاملا دگرگون کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خیابان‌های راه کربلا، مدرس و معلم و بالای آبشار در قصرشیرین وضعیت طوری است که در فاصله هر چند متر یک پوستر بزرگ از کاندیدا‌ها نصب شده و تمام این خیابان‌ها به ریسه‌های پوستر‌های انتخاباتی مزین شده است.

در قصرشیرین ستاد یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری فعال بوده که امروز قرار است که ستاد انتخاباتی یکی دیگر از نامزد‌ها نیز افتتاح شود.

دور زدن خودرو‌هایی که به تمثال و تصاویر نامزد‌های انتخاباتی مزین شده نیز در ساعاتی از صبح و غروب‌ها که هوای قصرشیرین قدری خنک‌تر است نیز خود بر شور انتخابات در این منطقه افزوده است.

در درب ستاد‌های انتخاباتی نیز عده‌ای از مردم با ماسک و عده دیگری بدون ماسک حضور دارند و تمام تلاش نامزد‌های انتخاباتی نیز در این میان از طریق فضای مجازی و حضور در میان مردم برای جمع آوری رای است.

 

نامزد‌های شورا در قصرشیرین ستاد ندارند

هر کاندیدا یک شعاری را برای خود انتخاب کرده و در بنر‌های تبلیغاتی آن را تیتر کرده تا شاید بتواند رای مردم را به خود جلب کند که البته بیشتر کاندیدا‌های های قصرشیرین در یک حرکت شایسته با توجه به همه گیری بیماری کرونا امسال در این دوره از دایر کردن ستاد‌های انتخاباتی برای رفاه حال همشهریان خودداری کردند که یک اقدام شایسته و قابل توجه بود و می‌تواند به الگویی در کشور تبدیل شود.

امروز دیگر فضای هر محله و کوچه و خیابانی انتخاباتی است و جمع‌های ۲ و یا چند نفره به گمانه زنی در خصوص انتخابات و تجزیه و تحلیل مسایل این حوزه اختصاص دارد.

هوادران کاندیدا‌ها با نصب پوستر‌های تبلیغاتی بر روی ماشین‌های خود فضای خاص دیگری ایجاد کرده اند و با تردد در سطح شهر به رونق این فضا کمک می‌کنند.

خانواده‌ها و اطرافیان کاندیدا‌ها سخت مشغول آخرین تحرکات انتخاباتی خود هستند و محله به محله و خانه به خانه با توجه به فضای کوچک شهر قصرشیرین و همچنین روابط قومی و فامیلی مردم شهر برای جمع آوری رای سر می‌زنند.

امروز دیگر اگر صدای زنگ خانه‌ای که به صدا در می‌آید خبر از تبلیغ شخص یا افرادی برای کاندیدای مورد نظر است و این امر بیشتر از سوی خانواده‌ها و نزدیکان کاندیدا‌ها صورت می‌گیرد.

کاندیدا‌ها شورا‌های شهر هم از تمام وقت خود برای جلب آرای مردم استفاده می‌کند و از نخستین ساعات بامداد تا پاسی از شب در سطح شهر و محلات، بین اقوام و بستگان، همسایگان خود مشغول گفتگو برای انتخاب آن‌ها به عنوان شورای شهر هستند.

در حوزه فضای مجازی نامزد‌ها و هوادان آن‌ها با بیان شعار‌های مختلف سعی دارند خود را به عنوان یک شخص اصلح و آشنا به امور معرفی کنند و رقابت خاص دیگری در این فضا بین آن‌ها شکل گرفته است.

هر کاندید و یا هواداران آن‌ها سعی دارند بیشترین تعدا اعضا یک کانال را به خود اختصاص دهند تا در این زمینه برتری خود را به رخ رقیبان بکشند.

تلاش برای نزدیک شدن و یا ارتباط با بزرگان خانواده‌ها و یا افراد بانفوذ و تاثیر گذار شهر یکی دیگر از ترفند‌های تبلیغاتی در این روز‌های آخر نزدیک به انتخابات است.

در حوزه انتخابات ریاست جمهوری هم برگزاری مناظره‌های نامزد‌ها تاثیر خود را بر فضای انتخاباتی در سطح جامعه ایجاد کرده و گمانه زنی در مورد شخص برتر مناظرات است.

امروز در هر محفل کوچکی بحث انتخابات است و هرکس براساس دانش و بار علمی که دارد در این زمینه اظهار نظر می‌کند و روزانه تعداد زیادی جلسه و برنامه ریزی برای امر انتخابات و ساماندهی امور مربوط به این حوزه نیز در ستاد انتخابات فرمانداری برگزار می‌شود تا انتخابات با کمترین کاستی در روز ۲۸ خرداد برگزار شود.

 

تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده است

مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین  با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این رویداد بزرگ و تعیین سرنوشت صورت گرفته است.

تاتار افزود: تلاش همه مسوولان بر برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و نشاط است و در این راه برای صیانت از آرای مردم همه توان خود را به کار می‌گیریم.

وی اظهار داشت: تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر به مدت هفت روز از۲۰ خرداد شروع شده و تا ۲۶خرداد ماه جاری ادامه دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز هرگونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، جلسات گفتگو در مکان‌های سربسته از قبیل مساجد، سالن‌های اجتماعات، تالار‌های پذیرایی و سالن‌های ورزشی ممنوع است.

وی ادامه داد: مردم قصرشیرین همواره کارنامه درخشانی در دفاع از نظام داشته اند که به طور یقین این بار نیز در انتخابات ۲۸ خرداد با شور و نشاط و به صورت گسترده مشارکت جدی دارند.

۸۰۰نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

او اضافه کرد: ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی، روند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را بر عهده دارند و ۴۰ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در این شهرستان برای جمع آوری آرای مردم در روز ۲۸خردادماه تعیین شده است.

وی اظهارداشت: در امر برگزاری انتخابات ملاک ما قانون است و همه باید در چارچوب قانون عمل کنیم و مهم‌ترین هدف ما نیز صیانت از آرای مردم است.

تاتار اضافه کرد: شرایط و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ فراهم شده و آموزش‌های لازم نیز به کاربران انتخابات داده شده و تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم با حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای است.

فضای گرم تبلیغات انتخابات در قصرشیرین نوید مشارکت حداکثری مرزنشینان

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها انتخابات ریاست جمهوری نامزد های انتخابات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا ها اسلامی شهر آرای مردم خیابان ها ۲۸ خرداد نامزد ها رای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی

ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تب و تاب لیست‌های انتخاباتی در واپسین ساعات مجاز تبلیغات
  • روز جمعه انتخابـات است؛ سکون سیاسی مطلق در سطح تهران!
  • مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید امامین انقلاب است
  • جنجال تبلیغاتی کاندیداها در اینستاگرام /آقای کاندیدا از سرود انتخاباتی خود رونمایی کرد /کاندیدای لنجان: ادب را رعایت کنید
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد
  • تبلیغات صوتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در نرم افزار ایران صدا فراهم شد
  • وقتی سطح کاندیداها پایین است، انتخابات به همین سردی برگزار می شود که اکنون با آن روبرو هستیم
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند