Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثارالله شاکری با صدور اطلاعیه‌ای انصراف خود را از انتخابات شورای شهر تهران اعلام کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ثارالله شاکری با صدور اطلاعیه‌ای انصراف خود را از انتخابات شورای شهر تهران اعلام کرد.

بسمه تعالی
هویت و کالبد شهر همواره نیازمند نفسی تازه برای تجدید حیات به سوی افق‌های روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام مسائل برجای مانده کلان شهر پایتخت را میتوان با خلاقیت و ایده‌های نو به سوی وضعیتی مطلوب و درخور شأن و منزلت شهروندان به پیش برد. تجربه ۸ ساله حضور اینجانب در ساحت کارشناس نهاد شورای اسلامی شهر تهران بنده را به این باور رساند که به ارمغان آوردن توسعه متوازن شهری می‌بایست با تکیه بر معنویت، عقلانیت و تخصص از یک سو و سرمایه نیروی انسانی کارآمد از سوی دیگر در پناه روحیه کار، تلاش و اقدام انقلابی تحول مطلوب را صورت پذیرد. بر مبنای رهنمود رهبر فرزانه انقلاب در منشور گام دوم مبنی بر به صحنه آمدن نیرو‌های جوان حزب الهی، انقلابی، متعهد و کارآمد بر آن شدم که پای در میدان انجام این تعهد با نامزدی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران بگذارم و تحقق این رسالت بزرگ را بیش از هر زمان در اجابت مطالبات برجای مانده مردم یافتم.
از لوازم این مهم آن بود که در کنار کار تخصصی و همدلی و انسجام نیرو‌های انقلابی، ایده‌های بی ثمر مدعیان اصلاحات را به کنار زد و چشم انداز رسیدن به سبک زندگی نو را با عمل و اقدام پیش روی شهروندان قرار داد.
اکنون که حضور تعداد قابل توجهی از نیرو‌های انقلابی، متعهد، کارآمد و متخصص حول محور شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب قرار گرفته است و اینجانب فرصت حضور در فهرست نهایی این شورا را نیافته ام درحمایت از جریان انقلاب، با درک شرایط حساس پیش رو و بدون هیچ چشم داشتی انصراف خویش را از کاندیداتوری انتخابات شورای شهر اعلام می‌دارم و برغم تمامی نقد‌هایی که به فرآیند انتخاب نامزد‌ها داشته و دارم ضمن تشکر از مجموعه حامیان و مشوقین، خانواده معظم شهدا، همکاران، دوستان و عزیزانی که خودجوش و بی منت در این ایام اظهار لطف و حمایت و استقبال داشتند، صیانت از سرمایه انسجام و وحدت را در اولویت نخست میدانم.
دانش آموختگان مکتب شهید سلیمانی بر این باورند که موفقیت، در فتح کرسی‌های سیاسی نیست بلکه عمل به تکلیف مومنانه است که اگر در گرو انجام وظیفه بود خواه به ظاهر پیروز شویم یا نشویم در منطق قرآنی «إِحدَی الحُسنَیَین‌ِ» پیروزیم.
مشارکت در خلق انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شورای شهر و تشویق به حضور همگان، تکلیف انقلابی این مقطع است. رای به نامزد اصلح و مقبول آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شورایی انقلابی، توانمند و با نشاط موجبات نشستن لبخند بر چهره مردم قدرشناس را فراهم خواهد ساخت.
امید که ما بر عهدمان با امامین انقلاب و شهدای گرانقدر مصمم، ثابت قدم و وفادار بمانیم.
والعاقبه للمتقین
ثارالله شاکری
۲۴خرداد ۱۴۰۰

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها انتخابات شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است

وزیر کشور گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ احمد وحیدی در شورای اداری استان تهران درباره مسایل مهم از جمله مناسبت های روزهای کارگر و معلم، اهمیت جایگاه پایتخت، شعار سال، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اهمیت زنجیره ارزش راهبردی، مسایل فرهنگی، اتباع و تقسیمات کشور سخن گفت.

‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد

وحیدی در ابتدای سخنانش ضمن تبریک مناسبت های روزکارگر و روز معلم گفت: معلمان و کارگران تجلی حرکت، حیات و تعالی انسان هستند و ما قدرشناس این قشر بزرگ جامعه هستیم.

وی ضمن با اهمیت دانستن شورای اداره تهران گفت: جایگاه شورای اداری تهران یک اهمیت فوق العاده دارد؛ زیرا تهران ام‌القرای سیاسی کشور است و پرداختن به مسایل آن و داشتن قوانینی قوی و گفت وگو درباره آن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه یک پنجم جمعیت ایران و یک چهارم نرخ رشد کشور مربوط به تهران است، اظهار کرد: مسئولیت های سنگینی در این جغرافیا وجود دارد و از تلاش های مستمر و موثر همه عزیزان از جمله استاندار، فرمانداران ، نیروهای نظامی و انتظامی و همه دستگاه ها و همچنین دستگاه قضاییه برای توسعه تهران قدردانی می کنم.

اهمیت دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چارچوب چهار راهبرد مد نظر رهبر معظم انقلاب را گوشزد کرد و گفت: سال گذشته (11 اسفند) یک انتخابات خیلی خوب و بسیار ارزشمند و در راستای مطالبه رهبر معظم انقلاب بحمدالله رقم خورد.

وی افزود : اکنون نیز در آستانه برگزاری مرحله دوم این انتخابات مهم در 21 اردیبهشت ماه هستیم و همه مسوولان موظف هستند این رویداد مهم با سلامت، امنیت و رقابت و مشارکت بالای مردم برگزار شود.

وی با اشاره به رقابت 16 نامزد در تهران گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد