Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «ماهر مزهر» از رهبران جنبش «الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین» (جبهه مردمی برای آزادی فلسطین) برای مقابله با راهپیمایی صهیونیستها موسوم به «راهپیمایی پرچم» فراخوان داد.

خبرگزاری سما به نقل از مزهر گزارش داد: «به دولت افراطی بنت و شهرک‌نشینان صهیونیست اجازه نمی‌دهیم در این راهپیمایی به خیابانهای قدس برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. و صحنهای مسجدالاقصی را نجس کنند».

وی تصریح کرد، کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی فلسطین، ضمن اعلام بسیج عمومی، بر مقابله با شهرک‌نشینان صهیونیست تأکید کردند.

این مسئول فلسطینی از جوانان حاضر در کرانه باختری خواست که با صهیونیستها درگیر شوند و گفت: «زمان آن رسیده است که زمین را در زیر پاهایشان به آتش بکشیم».

مزهر خاطر نشان کرد، مقاومت از ملت فلسطین دفاع خواهد کرد و به رژیم صهیونیستی اجازه نخواهد داد به ظلم خود ادامه دهد.

وی با تأکید بر اتحاد مردم فلسطین و درگیری با صهیونیستها برای عقب‌نشینی تل‌آویو از سیاستهایش، تأکید کرد، تظاهراتهای گسترده‌ای در همه استانهای غزه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در جشنواره زمین پاک و کاروان سفیران سبز در دومین روز از هفته زمین پاک، با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محیط زیست افزود: حضرت آقا تأکید کرده‌اند مهم‌ترین موضوع ویژه در بحث زمین، کم‌کاری‌ها و نادیده‌گرفتن فرسایش خاک است که بخشیدنی نیست و اگر بدانیم پلاستیک چقدر در فرسایش خاک مؤثر است، به اهمیت این موضوع پی می‌بریم.

وی ضمن بیان این نکته که هر ۱۰۰ مترمربع خاک حاصلخیز، بالغ بر ۱۰۰ سال طول می‌کشد که احیا شود، ادامه داد: این در حالی است که ۴۰۰ سال طول می‌کشد که پلاستیک در خاک فرسایش یابد که تازه به میکروپلاستیک تبدیل می‌شود که آن هم برای خاک مضر است؛ یعنی بالغ بر ۵۰۰ سال زمان برای احیای خاکی که آلوده به پلاستیک است، زمان نیاز داریم.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در پایان ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۱۱ در برگزاری این برنامه، اظهار امیدواری کرد، با مشارکت مردم و سیاست‌گذاری‌های درست مسؤولان، مصرف پلاستیک مدیریت و به موضوع احیای خاک بیش از پیش توجه شود.

گفتنی است، جشنواره زمین پاک و کاروان سفیران سبز همزمان با دومین روز از هفته ملی زمین پاک با حضور، موسوی شهردار منطقه ١١، حلیا سادات حسینی مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار، شادی مالکی سرپرست سازمان مدیریت تاکسیرانی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری به میزبانی منطقه ١١ در بوستان رازی برگزار شد.

کد خبر 6087377 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • راهپیمایی جمعی از کودکان و مادران قمی در هفته سلامت و زمین پاک
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است