Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس سازمان دانش آموزی کشور با بیان اینکه حضور ما در پای صندوق های رای، تیر سهمگینی بر قلب استکبار خواهد بود، اظهار کرد: نوجوانان به عنوان چشم بیدار انقلاب همه اطرافیانتان را پای صندوق های رای دعوت کنید.

"مجتبی باستان" امروز 25 خردادماه در آیین کشوری حماسه حضور دانش آموزان آینده ساز در کرمان: امروز ما تشکل های دانش آموزی به نمایندگی از دانش آموزان سراسر کشور در جوار مرقد حاج قاسم سلیمانی برای تجدید میثاق با آرمان های بلند سردار دل ها، آمده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با برشمردن ویژگی های شخصیتی سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: مکتب حاج قاسم به عنوان یک مدرسه درس آموز ویژگی ها و خصوصیت های زیادی دارد تا دانش آموز و نوجوان گام دومی بتواند از این الگوها استفاده کند.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در ادامه خطاب به رای اولی ها گفت: انتخابات مهمی در 28 خرداد در پیش رو داریم که امیدواریم شما رای اولی ها روز جمعه جزو اولین افرادی باشید که در شعب اخذ رای حاضر می شوید.

وی افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش های ویژه ای برای دانش آموزان مخصوصا دانش آموزان رای اولی طراحی شده و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیش از 42 بار از لفظ جوان و حدود سه بار از لفظ نوجوان نامبرده شده که این نشان از نقش نوجوانان و جوانان در سرنوشت کشور دارد.

باستان نوجوانان و جوانان را زمینه ساز آینده ای بهتر برای کشور دانست و بیان کرد: جوانان و نوجوانان با حضور در جامعه و در انتخابات نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی خطاب به دانش آموزان و جوانان گفت: دشمن نمی خواهد ما امنیت، عزت و اقتدار داشته باشیم، دشمن با پررنگ جلوه دادن مباحث اقتصادی و معیشتی و جدا کردن مردم از مسئولین به دنبال این است که در این مقطع حساس پای صندوق های رای حاضر نشویم.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه حضور ما در پای صندوق های رای، تیر سهمگینی بر قلب استکبار خواهد بود، تصریح کرد: شما نوجوانان به عنوان چشم بیدار انقلاب همه اطرافیانتان را پای صندوق های رای دعوت کنید.

به گزارش ایسنا، آیین کشوری حماسه حضور دانش آموزان آینده ساز صبح امروز با حضور رئیس سازمان دانش آموزی و دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ رای اولی ها مکتب حاج قاسم پای صندوق های رای دانش آموزان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،دانش آموزانی که با نقش آفرینی خود در فعالیت های مدرسه و کلاس در قالب وزارتخانه، محور تعلیم و تربیت قرار می گیرند.

سجاد ابراهیم آبادی آموزگار پایه ششم شهرستان بم، با اجرای طرحی ، مسئولیت پذیری دانش آموزان را به گونه ای هدایت شده برنامه ریزی کرده است.

این طرح از بین ده هزار طرح آموزشی کشور حائز رتبه برتر شد و این معلم ایده پرداز هم معلم برتر کشور شناخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد