Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه اهل سنت بندر خمیر با تاکید بر حمایت شورای ائمه جمعه و جماعات اهل سنت از آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آیت الله رئیسی باید مملکت را از شر انگل‌های مضر برای اقتصاد و معیشت مردم راحت کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، شیخ سید عبدالجلیل قتالی امام جمعه اهل سنت بندرخمیر در دیدار با رئیس و جانشین رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان هرمزگان اظهار داشت: شورای ائمه جمعه و جماعات اهل سنت با برگزاری جلسات مختلف و جمع بندی نهایی از ریاست جمهوری آیت الله رئیسی حمایت کرده و ما نیز از ایشان حمایت می‌کنیم و می‌دانیم ایشان می‌توانند وضعیت فعلی را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطالبات انباشته زیادی دارد و هر کدام از شهرستان‌ها مطالبات انباشته شده خاص خود را دارند، این استان ظرفیت و امکان زیادی دارد اما در عمل شاهد بهره‌مندی استان از منابع نبوده‌ایم و مدیریت ضعیف بر استان تحمیل شده است

امام جمعه اهل سنت بندر خمیر گفت: امیدواریم آقای رئیسی با کمک مشاوران قوی و بهره‌گیری از نخبگان استان‌ها مشکلات و ظرفیت‌ها را احصا و برای آن برنامه ریزی کند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی باید استان‌ها باید با توجه به فرهنگ و سنت هر استان و با کمک دلسوزان و نخبگان همان مناطق انجام شود و نباید از تهران برای همه استان‌ها تصمیم سازی یکسان شود. 

شیخ قتالی گفت: مشکلات دولت فعلی و برخی فساد و رانت‌ها که در این دولت وجود دارد باید با دست توانای آیت الله رئیسی همانگونه که در قوه قضاییه موفق شد از بین ببرد از بین بروند. 

وی تاکید کرد: آیت الله رئیسی باید مملکت را از شر انگل‌های مضر برای اقتصاد و معیشت مردم راحت کند، این مشکلات که بارها تکرار شده شائبه عمدی بودن را دامن می‌زند.

امام جمعه اهل سنت بندر خمیر گفت: نیروهای خوبی در کنار آیت الله رئیسی هستند و امیدواریم علاوه بر انتخابات، ایشان در عملی کردن برنامه‌های عدالت محور خود موفق باشند.

دعوت علمای اهل سنت استان خراسان جنوبی از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخاباتدعوت از اصحاب فرهنگ و اهالی قلم برای مشارکت حداکثری در انتخاباتآخرین اخبار انتخابات 1400| تب انتخابات در گوشه و کنار ایران بالا گرفت/ رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراکز اخذ رای

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه اهل سنت آیت الله رئیسی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی

ایسنا/هرمزگان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان از اختصاص مبلغ ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان امروز (دهم اردیبهشت ماه)؛ احمد سالاری جائینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: بر اساس وظایف ذاتی کمیته امداد، یکی از برنامه‌های حمایتی این نهاد، پرداخت کمک‌ هزینه خرید لوازم ضروری زندگی به خانواده‌های تحت حمایت است و در همین راستا کمیته امداد استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲، ضمن انجام شناسایی اولیه و اجرای برنامه نیازسنجی از خانواده‌های تحت حمایت و واجد شرایط ، اقدام به تخصیص و پرداخت کمک‌ هزینه به خانواده‌های ایتام و نیازمندان تحت حمایت این نهاد به منظور تأمین و خرید تعداد ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای این عزیزان کرده است.

سالاری جائینی گفت: اعتبار اختصاص‌ یافته جهت تأمین لوازم ضروری نیازمندان در سال ۱۴۰۲ ، در مجموع ۴۸ میلیارد و  ۷۰۶ میلیون تومان بوده که از این میزان اعتبار مبلغ ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و مبلغ ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان آن نیز از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین سخاوتمند و معزز تأمین شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اعتبارات به منظور خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.‌

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارند؛ افزود: با نیازسنجی دقیق و صحیح در کنار هم افزایی منابع دولتی و کمک‌های خیرین می‌توانیم در عرصه‌های مختلف، با خدمت رسانی هدفمند و زماندار به نیازمندان و محرومین، گام‌های مؤثرتری در راستای حل مسائل و مشکلات اساسی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دولت رئیسی از طرح نور؛ مورد استقبال قرار گرفته
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی