Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:16:34 GMT

هوای استان قزوین گرم‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۶۱۲۸

هوای استان قزوین گرم‌تر می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بهروزی کارشناس هواشناسی گفت: از امروز روند افزایش دما در استان آغاز شده است و فردا و پس فردا این افزایش دما، محسوس خواهد بود.

وی افزود: روز پنجشنبه وزش باد‌های جنوبی را در استان خواهیم داشت که سرعت وزش باد در شهرستان‌های بوئین زهرا، تاکستان و کوهین بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروزی خاطرنشان کرد: از بعدازظهر روز جمعه وزش باد‌های شمالی و کاهش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود و در این مدت آسمان استان قزوین صاف و آفتابی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی قزوین آب و هوا افزایش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین

منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: با پیگیری استاندار قزوین و اهتمام وزارت نیرو و دست اندرکاران شرکت آب منطقه‌ای استان در راستای پاسخ به مطالبات کشاورزان و بهره‌برداران منجر به نتیجه شد و خوشبختانه میزان دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در نشستی که با حضور وزیر نیرو و استاندار قزوین همراه بود، رهاسازی حق آبه کشاورزان از سد طالقان افزایش یافت که این پیگیری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

ستوده تاکید کرد: مجموعه مدیریتی استان قزوین به دنبال تحقق مطالبات کشاورزان و بهره برداران است و از تمام ظرفیت‌های اداری و حقوقی برای تحقق مطالبات این قشر زحمتکش استفاده خواهد کرد.

اعضای تعاونی آب بران و همچنین جمعی از کشاورزان و بهره برداران استان قزوین طی هفته‌های گذشته خواستار افزایش حق آبه در شبکه آبیاری دشت قزوین شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین 
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • هوای گلستان فردا و پس فردا گرم است
  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین