Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست با استانداران در جمع خبرنگاران با اشاره به نگرانی از کاستی در حوزه تبلیغات انتخابات، گفت: مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد تقریبا تعطیل است، متاسفانه نامزدهای انتخابات و طرفداران و احزاب این دوره حتی در خیلی استان‌ها ستاد تشکیل ندادند و وقتی ستاد نباشد، تجمعات و میتینگ نیست و همه اینها دست به دست هم داد در کنار یک رقابت تقریبا ضعیف ما مواجه با شرایطی هستیم که صدا و سیما، رسانه‌ها، استانداران و مردم در عمل جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در انتخابات امر مهم انتقال قدرت و انتقال مسئولیت از فردی به فرد دیگر داریم اما آثار سیاسی، بین‌المللی و اجتماعی داخلی و حتی آثار امنیتی به نحوه حضور و مشارکت مردم بستگی دارد. 

وزیر کشور خاطر نشان کرد: رسانه‌های مختلف در دنیا، تحلیل می‌کنند و بر اساس آن تحلیل، اقدام می‌کنند. علی رغم همه این کاستی‌ها باید ثابت کنیم که مهیا و آماده هستیم و مشارکت را با یک نگاه ملی، فراجناحی و شخصیتی انجام دهیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: تا الان هیچ معضل و مشکل امنیتی نداریم و پیشگیری‌های لازم صورت گرفته است. همه دستکاه‌های احراز هویت و تعرفه‌ها ارسال شده است. در این هشت سال که ما انتخابات را اجرا کردیم هیچ‌جا کمبود تعرفه نداشته‌ایم.

ادامه دارد ...

منبع: فارس

کلیدواژه: رحمانی فضلی وزیر کشور تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم.

محمدکمال سرویها صبح امروز ششم اردیبهشت در حاشیه ضبط مناظره دو نامزد انتخابات مرحله دوم مشهد در صداوسیما و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مناظرات تلویزیونی یک فرصت بسیار ارزشمند برای مردم است تا بهتر با برنامه‌های نامزدها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه همچنین این یک فرصت بسیار مغتنم برای نامزدهاست، افزود: اگر نامزدی بخواهد در کلانشهر مشهد تبلیغات شهری داشته باشد، باید بسیار هزینه کند. اما در مناظره تلویزیونی می‌تواند تجربیات و برنامه‌های خود را به راحتی با مردم در میان بگذارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: بی‌شک اگر افرادی کارآمد به مجلس راه یابند، مشکلات مردم حل می‌شود. به همین منظور صداوسیما در انتخابات مجلس دوازدهم فرصت مناظره تلویزیونی را برای نخستین بار فراهم کرد و اکنون در مرحله دوم انتخابات چون تعداد نامزدها بسیار کمتر است و در مشهد تنها دو نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند، مناظرات تلویزیونی از کارآمدی بسیار بالایی برای شناساندن نامزدها به مردم برخوردار است.

سرویها در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تعداد شعب اخذ رای مرحله دوم، گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در این دور حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم که تقریبا ۶۰۰ عدد کمتر از تعداد شعب مرحله اول انتخابات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • معاون وزیر کشور : طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه خواهد داد
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر ادامه دارد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود