Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان بررسی طرح «الزام شهرداری به ارایه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران و پارکینک‌های زیر سطحی با رویکرد مشارکتی»، محمد علیخانی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران خواستار یک اصلاحیه در این طرح شد.

وی گفت: بعد از جمله «مطابق با سند جامع سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری تهران» جمله «ضوابط مربوط احداث پارکینگ محله ای» قید شود، زیرا ما ضابطه گذاری کردیم لذا این ضوابط باید اضافه شود تا در چهارچوب مصوب شده، صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی هم خطاب به اعضای شورا گفت: فقط می‌توانید رای موافق دهید.

گفتنی است که شهربانو امانی مخالف این طرح بود که هاشمی خطاب به او گفت: شما وقتی دندانپزشکی هستید چطور رای می‌دهید؟ چون زیر دستگاه هستید رای شما قبول نیست. البته شوخی می‌کنم.

امانی هم تاکید کرد: بنده با آگاهی کامل، مخالف هستم.

هاشمی بیان کرد: خانم امانی اصولی دارند و اصول گرا شدند به همین دلیل مخالفت کردند، ما هم با نظر او موافق هستیم، اما مثل قضیه رد صلاحیت‌ها مصلحت اندیشی می‌کنیم.

در نهایت کلیات این طرح با ۱۱ رای موافق تصویب شد.

بیشتر بخوانید: الزام شهرداری به حفظ میراث طبیعی توچال و احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر پارکینگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای، اظهار کرد: از ۸۸۷ نقطه پرحادثه مصوب با پلیس راه، ۴۰۰ نقطه پرحادثه در سال گذشته رفع و ۴۸۷ نقطه باقی‌مانده دیگر نیز امسال ایمن سازی خواهد شد.

امانی گفت: در مسیر گذرگاه‌های اربعین کشور نیز ۱۲۰ نقطه پرخطر شناسایی شده که تاکنون ۷۰ نقطه برطرف و تا ایام اربعین امسال بیشتر آن‌ها ایمن‌سازی و رفع می‌شوند.

وی افزود: سال گذشته برای رفع نقاط پرحادثه، بهسازی، روشنایی، نصب نیوجرسی، خط کشی و روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین حسینی، ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شد که امسال نیز همین اقدام در دست انجام است.

منبع: سازمان راهداری 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور