Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا رضایی‌کوچی سه‌شنبه در نشست بصیرتی سیاسی با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ در مسجد امام حسین (ع) جهرم افزود: در روزهای باقیمانده به انتخابات، باید با جدیت و مجاهدت به صورت شبانه‌روزی تلاش کنیم تا ملت عزیز را به پای صندوق‌های رأی بیاوریم.
نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس با اشاره به دیدگاه‌های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: چه بیان زیبایی داشت شهید سلیمانی که گفت ایران حرم است، لذا از آنجا که مشارکت ما و رأی ما در مسیر دفاع از ایران عزیز است هر کسی که در انتخابات شرکت می‌کند به نوعی مدافع حرم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی کوچی ابراز امیدواری کرد: امید است ملت ایران با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور پرشور و انقلابی خود در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر نقشه شوم استکبار جهانی را نقش بر آب کنند و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهند و با انتخاب نامزد اصلح، موجبات تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و رشد و اعتلای کشور را فراهم کنند.
نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس گفت: فسادستیزی، عدالت‌جویی و توجه به زیرساخت‌های اقتصادی در برنامه‌های حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی منجر به توجه مردم به ایشان شده است.
وی بیان کرد: با توجه به تعداد کثیر ستادهای مردمی حامی رئیسی می‌توان گفت که ستاد ایشان منحصر به فرد و یک جریان نیست و هر کس دلش با انقلاب، نظام آرمان‌های امام و شهدا است، رئیس ستاد است و کسی حق ندارد ستاد را به نام خودش بداند.
رضایی کوچی اظهار داشت: چهارسال پیش نیز در جمع مردم گفتم اگر کسی می‌خواهد کشور در مسیر صحیح حرکت کند و باعث بالندگی و کشور شود انتخاب صحیح، حجت‌الاسلام و المسلمین رییسی است منتها فضا را غبارآلود کردند که نتیجه انتخابات به شیوه‌ای دیگر رقم خورد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: چهارسال از آن تاریخ گذشته و طی این مدت، رییسی در جایگاه قوه قضائیه امتحان خود را به خوبی پس داد و خط قرمزی در مبارزه با فساد برای او معنا نداشت؛ مفسدینی که به بیت‌المال دست درازی کردند توسط تیغ عدالت محاکمه شدند.
وی ادامه داد: اگر احدالناسی در مسیر انقلاب و مردم و نظام حرکت نکنند چه کسانی که در ستاد آقای رییسی هستند و غیر آن، این کاندیدای انتخابات با وی معامله نمی‌کند و مسامحه ندارد.
رضایی کوچی بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی، در بازارها و کسبه، دانشگاه‌ها، در جوانان و پیران، مردان و زنان علاقه وافری به ایشان را می‌بینیم.
وی افزود: امروز اگر ایشان در صحنه انتخابات حضور پیدا کردند به درخواست مردم بوده است که از ایشان درخواست کردند در جایگاه ریاست قوه مجریه به مردم خدمت کنند.
نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس اظهار داشت: وی هر جا که ناعدالتی رخ داده، به سرعت به آن موضوع ورود کرده و مانع از بی‌عدالتی شده‌ است که این موضوع در بحث واگذاری‌ها در قالب خصوصی‌سازی و سایر احکام برای مجرمین اقتصادی، قابل مشاهده است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بخش مبارزه با فساد هم کمتر کسی نمی‌داند که حجت‌الاسلام و المسلمین رییسی در مبارزه با فساد تا کجا پیش رفته و پرونده چه اشخاصی را زیر تیغ عدالت قرار داده است؛ حتی وی پس از نشستن بر مسند ریاست قوه قضائیه ابتدا مبارزه با فساد را از دستگاه زیرمجموعه خود آغاز کرد که این رویکرد به نوعی کم‌سابقه بوده است.
وی افزود: توسعه امور زیرساختی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای بهبود رفاه اجتماعی مردم و توجه به زمینه‌های رشد تولید و توجه به توان داخلی رویکرد اقتصادی حجت‌الاسلام و المسلمین رییسی است.
رضایی کوچی گفت: ما با هدایت های رهبری موفقیت های عظیمی را در جبهه مقاومت به دست آوردیم و اکنون می‌توانیم در درون کشور هم موفقیت‌های بزرگی را کسب کنیم و این به شرطی است که ما مرد میدان را انتخاب کنیم و زمینه رأی تشکیل دولت جوان انقلابی جهادی فراهم شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رییسی محمدرضا رضایی کوچی نماینده مجلس شورای اسلامی جهرم سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رییسی انتخابات ۱۴۰۰ کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رییسی نماینده مجلس شورای اسلامی جهرم سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسلمین کمیسیون عمران مجلس مجلس شورای اسلامی مبارزه با فساد رضایی کوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله ی دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی آغاز شد.
مدیرکل صداوسیمای استان لرستان گفت:مناظرات بین نامزدهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که اعلام آمادگی کرده بودند،ضبط شد و در ایام مجاز تبلیغات انتخابات این مناظرات از شبکه لرستان و رادیو لرستان پخش می شود .
 دکتر علیرضا شیروی افزود:بسته های ۲۰ دقیقه ای هم از معرفی نامزدها در صداو سیمای استان لرستان با حضور نامزدهای انتخابات آماده شده که در ایام مجاز تبلیلغات انتخابات این بسته ها پخش خواهد شد.
 امروز سه نفر از چهار نامزد راه یافته به مرحله ی دوم انتخابات دیدگاهها ،نقدها و راهکارهای خود را برای جلب نظر مردم  بیان کردند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند. 
در انتخابات یازدهم اسفند تکلیف نمایندگان شش حوزه ی انتخابیه استان لرستان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
در مرحله اول تکلیف نمایندگان شش حوره انتخابیه لرستان مشخص شد.
در این دوره از مناظره که سه نفر از نامزد‌های حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی شرکت کردند با حضور ناظران ،تبلیغات انتخاب سه برنامه‌ی ۶۰ دقیقه ضبط شد 
 مناظره ها به دنبال ابتکار رسانه ی ملی برای اجرای عدالت رسانه‌ای و ایجاد فرصت تبلیغاتی برابر در دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفت که با استقبال مردم و کاندیدا‌ها مردم مواجه شد .
مناظره‌ها از بامداد ۱۳ اردیبهشت تا ساعت ۸صبح ۲۰ اردیبهشت جاری در چندین نوبت از صداوسیمای لرستان پخش خواهد شد. 
استقبال مردم وتجربه ی مرحله اول مناظره‌ها نشان داد این راهبرد رسانه‌ی ملی ،در کنار دیگر ظرفیت‌های تبلیغ می‌تواند مردم رو در انتخابی بهتر کمک کند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم انتتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم