Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس هیات تیراندازی با کمان خراسان شمالی گفت: حمایت های لازم از کمانداران این استان انجام نشده و همین امر موجب شد تا تعدادی از این کمانداران به تیم های سایر استان ها پیوسته و پیراهن آن استان ها را بر تن کنند.

حکمت شیردل در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در سال گذشته درخواست حمایت را برای حضور در لیگ برتر داشتیم، افزود: اگر حمایت های لازم انجام می شد تعدادی از کمانداران استان می توانستند در لیگ برتر حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورت حمایت ها حتی این امکان وجود داشت که با هزینه کرد حدود ۱۲۰ میلیون تومان برای تیم یک یا دو نفر از کمانداران تیم ملی را برای حضور در لیگ برتر دعوت به همکاری کنیم اما حمایتی انجام نشد.

شیردل با بیان اینکه این هیات ورزش از ورزش قهرمانی حمایت کرده است، اظهارکرد: در سال گذشته محمد ربانی یکی از افراد با استعداد در این رشته دعوت به تیم ملی شد اما به علت شیوع ویروس کرونا مسابقات کشوری برگزار نشد اما محمد ربانی، دانیال طالب زاده، عطا قربانی و امیرمحمد رحیمی در لیگ برتر تیر انداختند و مقام اول و دوم کشوری را کسب کردند.

وی در ادامه در ارتباط با امکانات مورد نیاز ورزشی این رشته بیان کرد: تهیه امکانات ورزش تیراندازی باکمان برای مسابقات استانی آسان است زیرا دو کارخانه برای تهیه این اقلام وجود دارد اما درسطح ملی به اقلام ورزشی با کیفیت تری نیازمندیم و از آنجاییکه این اقلام ورزشی در کشور تولید نمی شود و به صورت قاچاق وارد کشور می شود.

شیردل ادامه داد: همین امر سبب شده تا برای تهیه امکانات ورزشی برای سطح ملی، آن ها را از طریق دلال ها تهیه کنیم که قیمت آن بسیار گران خواهد بود.  

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر اقلام ورزشی مورد نیاز این رشته توسط خود ورزشکاران تهیه می شود، تصریح کرد: در حقیقت در هر سه رشته ورزشی تیراندازی اقلام مورد نیاز باید توسط فدراسیون در اختیار هیات قرار داده شود اما از آنجاییکه رشته تیراندازی با کمان جزء رشته های پرهزینه محسوب می شود، فدراسیون توانایی خرید آن را ندارد.

شیردل قیمت هر کمان را ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: وسایل مصرفی این رشته ورزشی در هیات تیراندازی باکمان خراسان شمالی که همان تیر است پس از مدتی استفاده مستهلک شده و دیگر به درد تیر اندازی نمی خورد و از سوی دیگر قیمت این تیرها به دلیل جنس آن ها که از کربن است بسیار زیاد است.

وی در ادامه در ارتباط با تعداد کمانداران بیمه شده در این استان نیز اظهارکرد: به طور کلی تاکنون حدود ۶۰نفر از کمانداران بیمه شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی خراسان شمالي تيروكمان خراسان شمالی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اعلام کرد: «نسرین شاهی» در رقابت‌های تیراندازی جهانی که با حضور ۱۲۵ ورزشکار در کره جنوبی برگزار می‌شود، در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر، با کسب رکورد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.   در این ماده، ورزشکار هندی دوم شد و «ساره جوانمردی» دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • نیاز ضرروی ۱۰۰رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند