Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملت مسلمان ایران، روز جمعه بیست و هشتم خرداد آزمونی دشوار و پیچیده در پیش است. از یک سو همه دشمنان خشمگین از استقلال ایران و استقرار نظام اسلامی، می کوشند با انواع فشارهای روانی و اقتصادی، از مشارکت مردم در انتخابات بکاهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  آیت الله محمدی ری شهری در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات پیامی صادر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیل است.

پیام آیت الله محمدی ری شهری در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت مسلمان ایران، روز جمعه بیست و هشتم خرداد آزمونی دشوار و پیچیده در پیش است. از یک سو همه دشمنان خشمگین از استقلال ایران و استقرار نظام اسلامی، می کوشند با انواع فشارهای روانی و اقتصادی، از مشارکت مردم در انتخابات بکاهند و مشروعیت جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند؛ و از سوی دیگر، برخی در درون کشور، دانسته یا نادانسته، همسو با آنان حرکت می کنند.

این جانب با شناختی که از مردم مقاوم، دین باور و دشمن شناس ایران اسلامی دارم، بر این باورم که دست عنایت الهی دوباره از این ملت دستگیری می کند و با اطاعت از رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ثابت خواهند کرد که سخن زرین امام خمینی (ره) همچنان درباره ایشان صدق می کند، آن جا که فرمود:

«من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله - صلی الله علیه و آله - و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی - صلوات الله و سلامه علیهم - می‌باشند.»

امیدوارم با حضور هوشمندانه در پای صندوق های رأی و گزینش فرد اصلح، بتوانیم بلوغ سیاسی و روحیه مقاومت و تحمل خود را همچون همیشه، به رخ جهانیان بکشیم و بار دیگر دشمنان ایران و اسلام را ناکام بگذاریم.

محمدی ری شهری           

بیست و چهارم خرداد 1400       

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۲۸ خرداد ۲۸ خرداد مشارکت حداکثری در انتخابات آیت الله محمدی ری شهری محمدی ری شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مردم لرستان در گفت و گو با گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای لرستان اذعان داشتند باید کسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند.

مردم لرستان اعتقاد دارند نباید کاری کنند که دل دشمنان شاد شود و یکی از راه هایی که می تواند از شادی دشمنان جلوگیری کند، شرکت در انتخابات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است