Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، احمد ترحمی بهابادی با اشاره به رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای برای رفاه حال مردم برای شرکت در انتخابات پیش رو افزود: تعداد ۲۰۰ شعبه نسبت به دوره‌های قبل به مجموعه شعبه های  اخذ رای اضافه و استفاده از استامپ و اثر انگشت حذف شد و بخشی از احراز هویتی رای دهندگان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محل اخذ رای به صورت کاملا ضدعفونی شده و این اقدام تا پایان اخذ رای ادامه دارد و شهروندان در هنگام مراجعه به شعبه های اخذ رای خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه ۲۴ شهر و ۳۹۷ روستای  استان واجد شرایط برگزاری انتخابات است اظهار کرد: در مجموع برای انتخابات ریاست جمهوری در استان ۹۶۶ شعبه اخذ رای و برای شوراهای اسلامی شهر و روستا ۹۵۳ شعبه که شامل شعبه های  شهری و روستایی و ثابت و سیار است مشخص شد.

ترحمی با اشاره به اینکه شوراهای شهر در استان به تناسب جمعیت، ۱۱، هفت و پنج نفر عضو دارد، تصریح کرد: تعداد اعضای شورای شهر یزد ۱۱ نفر، در شهرهای میبد، اردکان و حمیدیا هفت نفر و بقیه شهرها پنج نفر و در روستاها نیز بر اساس جمعیت تعداد اعضای شورا پنج و سه نفر است.

وی ادامه داد: تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر، هشت روز قبل از انتخابات آغاز شد و تا ۲۴ ساعت قبل از زمان برگزاری انتخابات، هم برای نامزدهای شورای شهر و روستا و هم ریاست جمهوری پایان می‌یابد.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها زندگی می کنند.  

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی یزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی یزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات