Web Analytics Made Easy - Statcounter

​عملیات اجرایی پنج پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 5694 میلیارد تومان در استان یزد با حضور وزیر نیرو و در قالب یازدهمین هفته پویش #هرهفته الف ب_ایران آغاز شد.

به‌ گزارش برنا به نقل از  وزارت نیرو، "رضا اردکانیان" وزیر نیرو صبح امروز سه شنبه بعد از کلنگ‌زنی پروژه رینگ آبرسانی شهر یزد، دستور آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 5694 میلیارد تومان در استان یزد را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، عملیات اجرایی پروژه رینگ آبرسانی شهر یزد در قالب 116 کیلومتر خطوط آبرسانی و 131 هزار متر مکعب مخزن ذخیره و یک ایستگاه پمپاژ با اعتبار 1700 میلیارد تومان با اهدف افزایش حجم مخازن ذخیره و توزیع یکنواخت آب در سطح شهر یزد و تامین فشار نقاط مرتفع این شهر آغاز شد.
همچنین آغاز عملیات اجرایی پروژه تاسیسات آبرسانی به روستاهای اکرمیه و اکرم آباد با احداث یک باب مخزن 500 مترمکعبی و 8.5 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای اکرمیه، اکرم آباد و حسن آباد با سرمایه‌گذاری 120 میلیارد تومان در هفته یازدهم پویش #هرهفته الف ب_ایران انجام شد.
این گزارش می‌افزاید، عملیات اجرایی پروژه تکمیل تاسیسات جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب شهر یزد با ظرفیت 112 هزار و 635 مترمکعب و با احداث 1525 کیلومتر  برای یک میلیون و 200 هزار نفر تحت پوشش با اعتبار 3750 میلیارد تومان آغاز شد.
این گزارش حاکی است، عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ شهر یزد با اعتبار 65 میلیارد تومان و با اهدف انقال آب از چاه های پایین دست به مخازن بالادست جهن و توزیع آب در سطح شهر یزد و مخزن بتنی 20 هزار مترمکعبی تصفیه خانه آب با اعتبار 59 میلیارد تومان به جهت افزایش حجم ذخیره آب، حفظ کیفیت آب تصفیه شده و مدیریت مصرف انرژی در سفر وزیر نیرو به استان یزد شروع شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب انرژی ایران سرمایه یزد میلیارد تومان عملیات اجرایی شهر یزد آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن محرری ظهر چهارشنبه در نشست خبری بیان کرد: تصمیم برای تکمیل مونوریل قم نهایی شد و این پروژه به زودی مراحل اجرایی خود را دنبال می کند.

وی بیان کرد: در جلسه اخیر که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد مقرر شد تا پروژه قم تکمیل شود و اراده دولت بر اجرایی شدن این پروژه است.

رییس شورای شهر اسلامی قم ابراز کرد: طرح مونوریل قم تا پردیسان ادامه می یابد و با اجرایی شدن این پروژه خط دوم متروی قم کنار گذاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: مدیریت شهری در این راستا همکاری های لازم را با دولت خواهد داشت اما مباحث کارشناسی در زمینه چگونگی عبور از کنار حرم مطهر و همچنین طول پروژه دنبال می‌شود.

محرری تاکید کرد: مونوریل قم در مسیر فعلی توجیه فنی نخواهد داشت و در صورتی این پروژه توجیه پذیر خواهد بود که تا پردیسان ادامه یابد.

وی تصریح کرد: عملیات تکمیل پروژه مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به قم آغاز خواهد می شود.

محرری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سالهای اخیر عملکرد شورا بر اساس برنامه و منطبق با بودجه مصوب بوده و رشد منطقی تعرفه ها و عدم فشار بر مردم در دستور کار بوده است.

وی افزود: یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر قم تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده که برخی از پروژه های عمرانی به خصوص در هسته مرکزی شهر قم تکمیل شده است.

رییس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه توسعه و توازن منطقه ای از برنامه های شورا است بیان کرد: تلاش شده تا توزیع درآمدها در مناطق مختلف شهر قم بر اساس نیازهای هر منطقه صورت گیرد.

وی با اشاره به آماری از شورای اسلامی شهر قم گفت: از ابتدای دوره ششم تاکنون ۱۲۴ جلسه علنی برگزار شده که در این مدت تعداد ۸۲۰ مورد لایحه و ۷۸ مورد طرح تدوین شده است.

محرری افزود: ارتباط با رسانه ها و شهروندان از رویکردهای شورای اسلامی دوره ششم شهر قم بوده و طی این مدت ملاقات های مردمی، حضور در مساجد و محافل مختلف و ارتباط با رسانه ها به صورت مستمر وجود داشته است.

کد خبر 6087920

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر