Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:42:14 GMT

اخبار کوتاه از چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۷۰۷۶

اخبار کوتاه از چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایرنا روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه دوشنبه به شهرستان لردگان سفر و مشکلات حوزه درمان این شهرستان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

قاسم جان‌بابایی با بازدید از بخش‌های مختلف از جمله ای‌سی‌یو کرونا، سی‌سی‌یو، جراحی زنان، اورژانس، اتاق عمل و ساختمان درحال احداث ام‌ ار ای بیمارستان لردگان از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده و مشکلات این بخش ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار و نشست مشترک با نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه‌های سفر جان‌بابایی به شهرستان لردگان بوده است.

اهدای ۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند 

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه کرامت۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اهدا می‌شود.

جاسم محمدی فارسانی افزود: کمک به تامین هزینه‌های ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمند از رویکردهای این نهاد است که در قالب تامین جهیزیه نوعروسان، هدیه ازدواج به پسران و کمک به ازدواج زنان سرپرست خانوار انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه سال گذشته یک هزار و ۶۳ جهیزیه به نوعروسان اهدا شده است اضافه کرد: این تعداد جهیزیه با هزینه ۶ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است.

اجرای طرح  بهارستان در روستای تومانک شهرستان بن
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی درسطح استان  برای ۱۳۰ روستا تا پایان سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

مجید فرهزاد افزود: اجرای این طرح در روستای تومانک با صرف ۳ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار، تبدیل چهار کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار و نصب وجابجایی ۲۰ پایه برق‌رسانی انجام شده است.
وی تصریح کرد : هدف از اجرای این پروژه را کاهش خاموشی‌ها، رفع افت ولتاژ، کاهش تلفات انرژی، رفع حریم شبکه‌های برق، بهبود مبلمان شهری و در نهایت تامین رفاه عمومی عنوان کرد.

برچسب‌ها خرید جهیزیه چهارمحال وبختیاری دانشگاه های علوم پزشکی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرید جهیزیه چهارمحال وبختیاری دانشگاه های علوم پزشکی خرید جهیزیه چهارمحال وبختیاری دانشگاه های علوم پزشکی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری

احمد فرهادی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پویش اهدای کتاب یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در فصل بهار است.

وی افزود: پارسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.

بیشتر بخوانید

برپایی ۱۰ غرفه فرهنگی به همت کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال‌وبختیاری

فرهادی اضافه کرد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری