Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:38:57 GMT

استقرار کمیته امنیتی ویژه انتخابات در شهر صدرا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۷۰۸۰

استقرار کمیته امنیتی ویژه انتخابات در شهر صدرا

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا امیری با اشاره به اینکه شهر صدرا از نقاط مهم این شهرستان بوده و از حیث مسائل مختلف و خصوصاً در مورد برگزاری انتخابات حائز اهمیت است، بیان کرد: قبل از آغاز انتخابات کمیته امنیتی ویژه ای در شهر صدرا مستقر خواهد شد تا از برگزاری سالم و امن انتخابات در این شهر اطمینان حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این شهر دارای ۹۶ داوطلب بود که پس از بررسی‌های مختلف و گذراندن مراحل قانونی و پس از اعمال آخرین تغییرات و انصراف‌ها در حال حاضر دارای ۴۷ نامزد قطعی انتخابات شورای شهر است.

امیری ترکیب نامزدهای انتخابات شورای شهر صدرا را ۸ نفر خانم و ۴۰ نفر آقا اعلام و اضافه کرد: با توجه به اهمیت این شهر و محدودیت‌های کرونایی، تعداد شعب اخذ رأی نسبت به انتخابات قبل افزایش دو برابری داشته و به ۵۱ شعبه رسیده است تا مردم از بابت ازدحام جمعیت و خطر شیوع بیماری در شعب آسوده خاطر باشند.

فرماندار شهرستان شیراز ضمن اشاره به عملکرد مثبت کمیته اطلاع رسانی انتخابات در انتشار گسترده لیست شعب اخذ رأی در رسانه‌ها و فضای مجازی و انتشار نسخه‌های کاعذی در اماکن پرتردد شهری، به نرم افزار اینترنتی "شعبه یاب" نیز اشاره و ابراز کرد: شهروندان با استفاده از این نرم افزار قادر خواهند بود نزدیک ترین شعبه اخذ رأی را پیدا کرده و برای اخذ رأی مرجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز در خصوص تخلفات تبلیغات انتخاباتی نیز خاطرنشان کرد: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته نظارت بر تبلیغات در شهرستان شیراز تشکیل شده است که در قالب تیم‌هایی در مناطق مختلف شهرستان از جمله صدرا بر کار تبلیغات نامزدها و ستادهای انتخاباتی آنان نظارت می‌کند.

فرماندار شیراز تاکید کرد: این تیم‌ها متشکل از نیروهای انتظامی و مأمورین شهرداری هستند که تحت نظر کمیته تبلیغات فرمانداری فعالیت می‌کنند و چنانچه ستادهای تبلیغاتی یا نامزدها مرتکب تخلف‌های تبلیغاتی شوند، اقلام تبلیغاتی غیر مجاز جمع آوری و از ادامه فعالیت انتخاباتی اماکن غیر مجاز جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 5235387

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 محمدرضا امیری فرمانداری شیراز انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان عکس استانها خطبه های نماز جمعه اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری شهر صدرا اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،  تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند