Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نوروزی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو به عنوان یک کار فرهنگی با هدف نهادینه کردن فرهنگ "یک روز بدون خودرو" مورد توجه شهروندان آبادانی قرار گرفته است.

وی افزود: اولین سه‌شنبه بدون خودرو امروز با شعار "همه با هم برای ایران" با حضور جمعی از علاقه مندان به محیط زیست و ورزشکاران در مجاورت رودخانه بهمنشیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی شهرداری آبادان گفت: شهرداری آبادان برای تداوم این برنامه با رویکرد داشتن شهری سالم‌تر و بهتر در هفته‌های آینده پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو را در دستور کار  قرار داده است.

نوروزی بیان کرد: اولویت نخست این پویش، تشویق شهروندان به پیاده‌روی و فرهنگ‌سازی استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی و استفاده نکردن از خودروی شخصی است.

وی اظهار داشت: امیدواریم اجرای این طرح و استفاده از دوچرخه به جای خودرو شخصی برای حضور در ادارات و خیابان‌ها مورد استقبال دیگر کارکنان و شهروندان قرار گیرد.

معاون فرهنگی شهرداری آبادان گفت: تداوم چنین اقدام فرهنگی، گام‌ موثری در راستای احیای فرهنگ در دست فراموشی دوچرخه سواری در آبادان است.

برچسب‌ها شورای شهر خوزستان شهرداری آبادان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر خوزستان شهرداری آبادان شورای شهر خوزستان شهرداری آبادان آبادان شهرداری آبادان بدون خودرو سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پای تختی هستیم»

«پای تختی هستیم»، عنوان پویشی است که همزمان با ۷ اردیبهشت، روز فرهنگ پهلوانی در پایتخت به اجرا درآمده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برای گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای پویشی تحت عنوان "پای تختی هستیم" به یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش از اکران‌های فرهنگی با مضامین پهلوانی همچون: " کباده مرام و معرفت برای هم بکشیم"، "زنگ سر سلامتی به افتخار همدیگه بزنید" و " با کمال میل هوای همدیگه رو داشته باشیم" استفاده شده‌است.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • «پای تختی هستیم»
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود