Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:31:12 GMT

۶۴۴ هزار متر مربع از معابر شهر قزوین بهسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۷۲۱۵

۶۴۴ هزار متر مربع از معابر شهر قزوین بهسازی شد

به گزارش ایرنا، سید محمد علمی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به سیاست توزیع عادلانه خدمات شهری به ویژه در نواحی منفصل و حاشیه شهر، بهسازی و آسفالت معابر این مناطق در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: عملیات روکش مکانیزه آسفالت به منظور ارتقای کیفی مسیرهای عبوری و رضایت مندی شهروندان در حال انجام است که در سال گذشته در این رابطه بیش از ۴۵ هزار تن آسفالت برای به کارگیری در۱۱۳ هزار و ۳۵۸ مترمربع در معابر شهری قزوین توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علمی تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر معابر و خیابانهای شهر قزوین به ترتیب اولویت آسفالت شده‌اند و تا حدود بسیار زیادی رضایت شهروندان جلب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش هزینه‌ها و زمان اجرای طرح ها، صرفه جویی و توزیع عادلانه و رضایت مندی همشهریان ، انجام روکش آسفالت ومرمت مسیرهای آسفالتی بر اساس نرم افزار P.M.S بررسی و برنامه ریزی می‌شود.

معاون فنی و عمران شهرداری قزوین شرایط مساعد در گذرگاه‌های رفت و آمد شهروندان و رفع نقایص و معایب عمرانی معابر را از اقدامات اولویت دار مدیریت شهری قزوین طی سال های اخیر برشمرد و گفت: مشارکت شهروندان در شناسایی نواقص معابر بسیار مؤثر بوده است.

قزوین دارای سه منطقه شهرداری است.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر شورای شهر شهرداری قزوین آسفالت استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر شورای شهر شهرداری قزوین مناسب سازی معابر شورای شهر شهرداری قزوین آسفالت استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، اصفهان به دلایل متعددی همچون زیست‌بوم، از بین رفتن مادی‌ها و نقصان در بعضی از نقاط شهر به‌دلیل ساخت‌وسازهای غیراصولی، شرایط ایده عالی در مواجهه با بحران آب‌گرفتگی ندارد، به دنبال بارش چند روز اخیر در فولادشهر اصفهان برخی از معابر این شهرستان دچار آبگرفتگی شدید شده است، بطوریکه تردد را برای شهروندان و رانندگان مختل کرد. شهروند خبرنگار ما هنگام عبور از یک خیابان آبگرفته در شهر، از این وضعیت فیلمی گرفته و مشکلات شهروندان را با ما به اشتراک گذاشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شهروند خبرنگار هاشمی

دیگر خبرها

  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد