Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، آندرا آرنولد کارگردان انگلیسی ریاست هیئت داوران بخش نوعی نگاه را بر عهده گرفته است. بخش نوعی نگاه یک بخش جانبی در جشنواره فیلم کن است که همزمان با بخش اصلی جشنواره فیلم کن برگزار می‌شود.

مایکل کووینو فیلمساز آمریکایی، السا زیلبرشتاین بازیگر اهل فرانسه، دنیل بورمن کارگردان آرژانتینی و مونیا مدور فیلمساز الجزایری، دیگر کسانی هستند که آرنولد را در داوری این بخش از جشنواره همکاری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرنولد یکی از کارگردان‌های محبوب جشنواره کن است و سه مورد از آثار او مثل اولین فیلم بلندش «مسیر قرمز» در سال ۲۰۰۶، و «تنگ ماهی» در سال ۲۰۰۹ و «عزیز آمریکایی» در سال ۲۰۱۶ جایزه هیئت داوران را دریافت کرده است. آخرین اثر او که یک مستند است قرار است در جشنواره فیلم کن به نمایش گذاشته شود.

مونا مدور و کووینو، دو فردی هستند که اولین فیلمشان در بخش نوعی نگاه سال ۲۰۱۹ حاضر شد و جایزه هیئت داوران را دریافت کرد. از طرفی دنیل بورمن کارگردانی است که بیشتر با جشنواره فیلم برلین در ارتباط بوده فیلم «Lost Embrace» او جایزه خرس نقره‌ای را دریافت کرده است.

هیئت داوران بخش نوعی نگاه که با فیلم «اونودا-ده هزار شب در جنگل» ساخته آرتور هارای افتتاح می‌شود، از میان ۲۰ فیلم قضاوت خواهند کرد. این فیلم در تاریخ هفتم ژوئیه اکران خواهد شد و هیئت داوران برندگان را در تاریخ ۱۶ ژوئیه اعلام خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان جشنواره فیلم کن جشنواره خارجی بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم هیئت داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند

ایسنا/لرستان منتخبان مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در لرستان جهت راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات معرفی شدند.

در مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ که امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه به همت جهاددانشگاهی لرستان و به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، با رأی هیئت داوران متشکل از علی نوری، عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان، احمد حاتمی، مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد لرستان، مهدی امید، از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و قربان‌زاده، از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بین ۵۳ نفر شرکت‌کننده در این مسابقه پنج نفر به عنوان منتخب جهت شرکت در مرحله کشوری انتخاب و دو نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

بنا بر این گزارش، مریم معظمی‌گودرزی در بخش کتاب با عنوان «یادت باشد»‌ از دانشگاه لرستان، نگار رحیمی، در بخش کتاب با عنوان «کتابخانه نیمه شب»‌ از دانشگاه لرستان، نیلوفر فتاحی در بخش کتاب با عنوان «اثر مرکب»‌ از دانشگاه فرهنگیان، سینا ناجی در بخش کتاب با عنوان «کمدی الهی دانته»‌ از دانشگاه فرهنگیان و پریا وفایی‌سالاری در بخش کتاب با عنوان «کمی دیرتر»‌ از دانشگاه لرستان پنج منتخب این دوره از مسابقات بودند و محمد حاتمی‌نژاد و خجسته الوندیان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی